دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز عملیات بازسازی باند اصلی فرودگاه کرمانشاه؛ بزودی

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: به دلیل خطرات موجود در اثر فرسودگی فرودگاه کرمانشاه، به زودی عملیات بازسازی باند اصلی فرودگاه آغاز خواهد شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91083
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

کرونا :

آغاز عملیات بازسازی باند اصلی فرودگاه کرمانشاه؛ بزودی

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه مسئولان دولت پیشین برای رفع مشکلات فرودگاه کرمانشاه اقدامی انجام ندادند اعتبار ۸۰ میلیارد تومانی آن در سه سال پیش به بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی افزود: اما با این حال به دلیل خطرات موجود در اثر فرسودگی آن، به زودی عملیات بازسازی باند اصلی فرودگاه آغاز خواهد شد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: سال گذشته اعزام حجاج کرمانشاهی به سرزمین وحی از طریق فرودگاه تهران صورت گرفت و امسال نیز با توجه به کندی اجرای این پروژه به نظر نمی‌رسد این مهم از استان کرمانشاه صورت گیرد.

وی اضافه کرد: در دیدار با دکتر یزدانی معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی، دکتر سیدی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و دکتر محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشور مقرر شد باند اصلی فرودگاه کرمانشاه بعد از ۲۵ سال به شکل کاملاً استاندارد بهسازی و نوسازی شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این جلسه کوتاه شدن زمان بهسازی و بازسازی باند شماره یک فرودگاه کرمانشاه از یکسال به شش ماه تصویب و همچنین مقرر شد در راستای رفاه حال مردم و ایجاد زیرساخت‌های اقتصادی و گردشگری، تعداد پروازهای کرمانشاه-تهران و بالعکس به میزان قابل توجهی افزایش یابد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi