شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست با مسئولان وزارت راه و شهرسازی؛ پیگیری جهت تامین اعتبار برای پروژه های جاده ای دورود و ازنا

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: اخیرا نیز جلسه ای با مسئولان وزارت راه داشتم که در این نشست پیرامون پیشرفت فیزیکی جاده کمربندی دورود و چهارخطه ازنا به شازند و همچنین تامین اعتبار برای این پروژه ها بحث و بررسی شد که امیدوارم اقدام لازم در این رابطه انجام شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90360
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

کرونا :

نشست با مسئولان وزارت راه و شهرسازی؛ پیگیری جهت تامین اعتبار برای پروژه های جاده ای دورود و ازنا

حسین گودرزی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا جلسه ای با وزیر صمت داشتم که در این نشست پیرامون حل مشکلات پروژه شرکت داروسازی بایرافلاک مباحثی مطرح شد تا اقدامات لازم انجام گیرد که پس از آن آقای وزیر دستورات لازم را صادر نمودند تا پیگیری ها در جهت برطرف شدن مشکل این شرکت انجام شود.

وی افزود: همچنین با پیگیری های صورت گرفته یک دستگاه آنژیوگرافی قلبی برای بیمارستان دورود اخذ و تحویل این مرکز درمانی داده شد که این نیز یک اتفاق مثبتی در حوزه درمان است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس بیان کرد: اخیرا نیز جلسه ای با مسئولان وزارت راه داشتم که در این نشست پیرامون پیشرفت فیزیکی جاده کمربندی دورود و چهارخطه ازنا به شازند و همچنین تامین اعتبار برای این پروژه ها بحث و بررسی شد که امیدوارم اقدام لازم در این رابطه انجام شود.

این نماینده مردم در مجلس گفت: جلسه ای هم با رئیس سازمان نظام پزشکی کشور داشتم که در این دیدار موضوع احداث شهرک سلامت در ازنا مطرح شد تا چنین اتفاقی در این شهرستان صورت بگیرد./

پایان پیام 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi