شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری جهت رفع مشکلات و کمبودهای مراکز درمانی محلات و دلیجان

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس گفت: برای رفع مشکلات مراکز بهداشت و درمان حوزه انتخابیه و پیگیری های گذشته با رئیس دانشگاه علوم پزشکی صحبت شد که مقرر گردید اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90234
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

کرونا :

پیگیری جهت رفع مشکلات و کمبودهای مراکز درمانی محلات و دلیجان

علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر بازدیدی از درمانگاه شهدای فتح المبین محلات داشتم که در این بازدید نیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی هم حضور داشت تا از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی و کاستی های درمانگاه قرار گرفته باشیم و پس از آن نیز اقدامات لازم برای رفع رفع کمبودها صورت پذیرد.

وی افزود: مقرر شد که با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی استان حضور پزشک متخصص در این درمانگاه با هدف خدمات رسانی درمانی گسترده تر به مردم حوزه انتخابیه انجام گیرد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس بیان کرد: همچنین در روزهای اخیر هم بازدیدی از محل احداث بیمارستان جایگزین محلات داشتم تا روند اجرایی این پروژه هر چه سریع تر مهیا شود ناگفته نماند این بیمارستان توسط خیر بیمارستان ساز احداث می شود.

این نماینده مردم در مجلس گفت: با رئیس دانشگاه علوم پزشکی در خصوص رفع کمبود پزشک در مراکز درمانی محلات و دلیجان، تخصیص چند دستگاه دیالیز به بیمارستان امام خمینی(ره) محلات و … صحبت شد که مقرر گردید در اسرع وقت این موضوعات مرتفع شوند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi