دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیر رفع مشکل هزینه اجاره بهای اراضی کشاورزان شوش و کرخه

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: باتوجه به اینکه سال گذشته هیچ کشتی صورت نگرفته ضرورت دارد برای دریافت اجاره بهای زمین کشاورزی هیاتی با کشاورزان همکاری بیشتری انجام شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88956
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کرونا :

پیگیر رفع مشکل هزینه اجاره بهای اراضی کشاورزان شوش و کرخه

محمد کعب عمیر در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به پیگیری برای حل مشکل کشاورزان حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: سالانه مبلغی به اجاره بهای زمین‌های کشاورزی دولتی و هیاتی اضافه خواهد شد که کشاورزان منطقه هیچ گونه مشکلی در پرداخت ندارند.

وی گفت: امسال کشاورزان خوزستانی بخصوص شهرهای شوش و کرخه به دلیل اینکه سال گذشته باتوجه به خشکسالی هیچ گونه کشت خاصی نداشته و تنها منبع درآمد آنها همین کشاورزی است برای آنها سخت بوده که هزینه اجاره بهای زمین سال گذشته و امسال را بصورت یکجا پرداخت کنند.

نماینده مردم شوش افزود: باتوجه به اینکه سال گذشته هیچ گونه کشت خاصی صورت نگرفته و کشاورزان درآمدی هم نداشته، انتظار داریم هزینه دریافت اجاره‌بهای زمین‌های کشاورزی بصورت تقسیطی انجام شود تا فشاری از لحاظ اقتصادی و معیشتی گریبان گیر قشر کشاورز نشود.

کعب عمیر تصریح کرد: شهرستان‌های شوش و کرخه به عنوان قطب تولید محصولات راهبردی کشاورزی هستند که انتظار می‌رود وزارت جهاد کشاورزی به صورت ویژه پیگیر مشکلات کشاورزان این شهرستان ها باشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi