جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

چند سوال امام جمعه بهمئی از مسئولان استانی/ صلواتی: مصوبات سفر رئیس‌جمهور چه شد؟

به گزارش کرونا از بهمئی خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بهمئی به امامت حجت الاسلام صلواتی اقامه شد. حجت الاسلام صلواتی اظهار کرد: راه های کسب تقوا تقویت ایمان است تقوا اساس کار است تقویت ایمان به انجام اعمال صالح و قصد قربت است رعایت تقوا برخواسته از ایمان است باید خداشناسی ،خودشناسی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85968
تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

کرونا :

چند سوال امام جمعه بهمئی از مسئولان استانی/ صلواتی: مصوبات سفر رئیس‌جمهور چه شد؟

به گزارش کرونا از بهمئی خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بهمئی به امامت حجت الاسلام صلواتی اقامه شد.

حجت الاسلام صلواتی اظهار کرد: راه های کسب تقوا تقویت ایمان است تقوا اساس کار است تقویت ایمان به انجام اعمال صالح و قصد قربت است رعایت تقوا برخواسته از ایمان است باید خداشناسی ،خودشناسی ،نبی شناسی ،امام شناسی ،راه شناسی ،شیطان شناسی و معادشناسی داشته باشیم تا اهل ایمان شویم.

وی گفت: باید برای به دست آوردن ملکه تقوا تمرین کنیم تقوا با تلاوت قرآن با شرکت در مجالس معنوی و مذهبی و با کنترل زبان و اعضا و جوارح بدن بدست می آوریم برای بدست آوردن تقوا اول باید از خودمان مراقب کنیم.

 

امام جمعه شهرستان بهمئی بیان کرد: امروز توفیق پیدا کردیم تا میزبان دو شهید گمنام باشیم شهدای گمنام خیر کثیر را نصیب ما می‌کنند تکریم شهیدان تکریم ایثار و اخلاص است شهیدان پرچم استقلال و شرف این کشور هستند.

حجت الاسلام صلواتی خاطر نشان کرد: در قرآن مجید حدود ده آیه درباره کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند وجود دارد از جمله مسائلی که در این آیات مطرح میشود زنده بودن شهید، رزق شهید آمرزش گناهان شهید و رستگاری است.

وی ادامه داد: یکی از لوازم زنده بودن شهید تاثیرگذاری شهید است شهدا تاثیرگذار هستند راه شهیدان را باید با امید و دلگرمی ادامه بدهیم دشمن می‌خواهد ما را بترساند شهیدان می‌گویند نترسید این پیام همیشگی شهیدان است شهدا مایه رونق حیات معنوی در کشور ما هستند نطق شهید بعد از شهید شدن باز می‌شود.

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: امروز باید جامعه ما پیام شهیدان را بشنود تا وقتی شما پای نصرت الهی، پای نصرت دین خدا و ولایت الله هستید نصرت خدا شامل حال شما می‌شود اگر پیام شهیدان را بشنویم دیگر گرایش به غرب و شرق، دشمنان، شرک و کفر پیدا نخواهیم کرد.

وی افزود: دنیا بازار، مردم معامله گر، فروشنده مردم و خریدار خداوند است متاع معامله مال و جان و بهای آن بهشت است اگر به خدا بفروشیم سراسر سود و اگر به غیرخدا بفروشیم یک سره خسارت است.

هدف نهایی انقلاب اسلامی پیشرفت است در نگاه لیبرال دموکراسی غرب و غیر دینی پیشرفت تنها در بعد مادی است در نظر آنها پیشرفت در ثروت ،علم ، نظامی و فناوری است اما در منطق اسلام پیشرفت ابعاد بیشتری دارد.

وی افزود: پیشرفت در علم، اخلاق ،عدالت ،رفاه امامی ،اقتصاد ، عزت ،اعتبار بین المللی ،استقلال سیاسی ، در عبودیت و تقرب به خدا یعنی جنبه های معنوی و الهی مد نظر است دنیا و آخرت مد نظر است مصداق عینی این پیشرفت ها ایجاد تمدن نوین اسلامی است.

فعالیت ۵۰۰واحد گشت در کهگیلویه وبویراحمد/ افزایش ۷۳درصدی کشف سرقت
دنبال کنید

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: هدف ملت ایران و انقلاب اسلامی ایجاد تمدن نوین اسلامی است یک رکن اساسی پیشرفت امکانات مادی است اما کافی نیست ممکن است یک کشور امکانات زیادی داشته باشد اما به رشد و پیشرفت نرسد‌.

وی ادامه داد: قوه محرکه پیشرفت امید است‌ مسئولان نباید نا امید شوند مردم نا امید نباشید نیاز اساسی خیلی از مسئولین امید است از وجود مسئولین نا امید و مایوس ناکارآمدی ،ناتوانی و مشکلات بوجود می آید امروز بزرگترین معروف تزریق امید است خداوند متعال اولین عنصر امید است.

وی گفت: عنایت های معصومین و اهل بیت عصمت و طهارت دومین عنصر امید است ایران اسلامی حرم اهل بیت است حضرت زهرا(س) ما را تنها نخواهد گذاشت مردم وفا دار سومین عنصر امید است دور کردن مردم از اسلام ناب ، انقلاب ، نظام اسلامی و ولایت فقیه تمام تلاش دشمن در طول ۴۰ سال گذشته بود دشمن آرزو میکند ما علی زمانه را تنها بگذاریم اما این آرزو را به گور خواهند برد.

خطیب نماز جمعه شهرستان بهمئی افزود: جوانان مومن ،مستقل و جهادی چهارمین عنصر امید هستند مسئولین باید به جوانان توجه کنند نیروهای مسلح توانمند اهل ایمان و آماده پنجمین عنصر امید هستند دشمن از این فرزندان ایران اسلامی می ترسد نعمت والای رهبری حکیم مقتدر بصیر زمان شناس دشمن شناس و مورد عنایت خدای متعال و حضرت بقیه الله حضرت آیت الله عظما امام خامنه ای ششمین عنصر امید است.

وی گفت: شهدا هفتمین عنصر امید هستند شهدا دل ها را به هم نزدیک میکنند دل ها و فکر ها را روشن میکنند ما با این عناصر هیچ جای نگرانی نداریم مطلب دوم: این روزها رژیم غاصب صهیونیستی با گدایی کردن به دنبال کسب وجاهت و مشروعیت و به دنبال عادی سازی روابط با عربستان است رژیم عربستان نیز علاقه مند به روابط با این غده سرطانی است اما از ترس افکار عمومی و از دست دادن جایگاه خود در جهان اسلام این را علنی نمیکند.

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: جام جهانی قطر نمایش تنفر عمومی از اسرائیل و حمایت قاطع از فلسطین بود آل سعود بداند جلب رضایت رژیم صهیونیستی امنیت آل سعود را تامین نخواهد کرد همانطور که امارات در برابر حملات انصار الله تنها ماند تعبیری که می توان گفت کوری عصاکش کور دیگر شده است بن سلمان میخواهد برای به قدرت رسیدن متکی به دشمنان حرمین شریفین و از طرفی به آرمان فلسطین خیانت کند یک دولت مستبد ، دیکتاتور ظالم وابسته که دشمنان اسلام و قرآن برای این دولت امکانات و تجهیزات فراهم میکند.

9دی برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران
دنبال کنید

وی گفت: از دل عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی دشمنان قرآن و عترت احمقان این خیانت ها محرومیت بن سلمان از حکومت است رژیم آل سعود بداند متکی شدن به غیرخدا ،به دشمنان قرآن و عترت ،اعتماد و تکیه بر قدرت های مستکبر و دلخوش کردن به آنها زمینه ی نابودی آل سعود را فراهم میکند یکی از مناسبت های این هفته(دوشنبه ۵ دی ماه ) روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی است ‌.

امام جمعه شهرستان بهمئی افزود: ابتدا باید به فکر ایمن سازی مراکز جمعیتی مانند مدارس و مراکز درمانی باشیم مهم آموزش همگانی است باید به بیمه حوادث توجه کنیم نظارت بر مقام سازی بناها و زیرساخت ها میتواند از خسارت ها جلوگیری کند.

حجت الاسلام صلواتی گفت: یکی از توفیقات این دولت احیای امید و اعتماد مردم است سفرهای استانی یکی از کارهای با ارزش دولت است این حق مردم است که بدانند کدام یک از وعده‌ها و قول های رئیس جمهور محقق شد.

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: در سفر ریاست محترم جمهوری به استان ۲۱۷ طرح زیربنایی زیرساختی و توسعه محور برای محرومیت زدایی و توسعه استان با متمم سفر با اعتباری حدود ۷ هزار میلیارد تومان تصویت شد مسئولان استان بگویند کدام یک از مصوبات سفر اجرا شد؟ در حوزه اشتغال و راه اندازی کارخانه ها و فعال سازی معادن و ساخت مسکن چه اتفاقی افتاده است؟

وی خاطرنشان کرد: این استان ظرفیت های فراوانی دارد با فعال سازی معادن و ایجاد کارخانه و توسعه ی صنایع و شرکت های خلاق اشتغال و تولید رونق پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام صلواتی گفت: مسئولان استان در این راستا چه اقداماتی انجام دادند؟ برای شهرستان بهمئی چه اقداماتی انجام شد.؟ تریبون نماز جمعه در اختیار مسئولین و دولت مردان است بیایند به مردم گزارش دهند چه اقداماتی انجام داده اند 

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi