سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

فعالیت ۵۰۰واحد گشت در کهگیلویه وبویراحمد/ افزایش ۷۳درصدی کشف سرقت

به گزارش کرونا نیوز ، سردار مهدی انصاری بعد از ظهر شنبه در نشست فوق العاده ستاد خدمات سفر استان افزود: بیش از ۲۰۰۰ نیروی سواره، پیاده، موتوری و پوششی در قالب ۵۰۰ واحد گشت پاسخگوی مطالبات مردم هستند. انصاری با بیان اینکه در سال جاری  میزان سرقت در سطح استان ۲۱ درصد کاهش داشته

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33695
تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷

کرونا :

فعالیت ۵۰۰واحد گشت در کهگیلویه وبویراحمد/ افزایش ۷۳درصدی کشف سرقت

به گزارش کرونا نیوز ، سردار مهدی انصاری بعد از ظهر شنبه در نشست فوق العاده ستاد خدمات سفر استان افزود: بیش از ۲۰۰۰ نیروی سواره، پیاده، موتوری و پوششی در قالب ۵۰۰ واحد گشت پاسخگوی مطالبات مردم هستند.

انصاری با بیان اینکه در سال جاری  میزان سرقت در سطح استان ۲۱ درصد کاهش داشته است تاکید کرد: تا امروز افزایش ۷۳ درصدی کشفیات نسبت به سال گذشته را شاهد هستیم.

انصاری با بیان اینکه تعداد تصادفات در سال جاری افزایش یافته است افزود: در مدت یک روز در سال گذشته ۴ مورد تصادف رخ داد ولی در سال جاری ۴۴ مورد تصادف در یک روز گزارش کرونا نیوز شده است.

فرمانده انتظامی استان از برابری آمار تلفات تصادفات برون شهری تا روز جمعه  نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: با اضافه شدن یک کشته از تصادفات درون شهری آمار تلفات حوادث رانندگی استان افزایش یافت.

وی افزود: میزان تصادفات درون شهری استان ۱۵ درصد و میزان مجروحین آن ۳۰ درصد افزایش یافته است.

لوگوها نیروی انتظامی

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi