شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

از تسریع در صدور مجوز تله‌کابین گرگان تا افزایش تخصیص اعتبارات مربوط به آب و فاضلاب شهری

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس با اشاره به نشست با معاون اجرایی رئیس جمهور، از صدور دستور در مجوز تله‌کابین گرگان و تخصیص اعتبارات مربوط به آب و فاضلاب شهری خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85674
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

کرونا :

از تسریع در صدور مجوز تله‌کابین گرگان تا افزایش تخصیص اعتبارات مربوط به آب و فاضلاب شهری

غلامرضا منتظری  در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت در تشریح نشست مجمع نمایندگان استان گلستان، استاندار و مدیران اجرایی استان گلستان با منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اینکه استان گلستان جز استان‌های محروم و کم برخوردار و مرزی بوده، خواستار تسریع جدی‌تر مصوبات سفر رئیس جمهور به استان گلستان شدند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در باره مهمترین محورهای این نشست اظهار کرد: افزایش تخصیص پروژه‌های دارای اولویت، به ویژه پروژه‌های مرتبط با آب آشامیدنی – انرژی و فرهنگی و هنری مورد تأکید قرار گرفت.

وی، تسریع در صدور مجوز تله‌کابین گرگان و  تاکید بر تحقق ۱۰ میلیارد تومانی مجموعه سوارکاری آق قلا که مورد توجه منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور قرار گرفت را از دیگر موارد مطرح شده در این نشست برشمرد.

عضو مجمع نمایندگان استان گلستان، افزایش تخصیص اعتبارات مربوط به آب و فاضلاب شهری را نیز یکی دیگر از موارد مطرح شده در این نشست دانست./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi