سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

ساخت بزرگراه در محور زابل زاهدان اثر بسیار خوبی در کاهش حوادث جاده‌ای در شمال سیستان و بلوچستان داشته است

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی در بازدید از عملیات ساخت باند دوم در محور زابل- زاهدان، گفت: ساخت بزرگراه در محور زابل زاهدان اثر بسیار خوبی در کاهش حوادث جاده‌ای در شمال سیستان و بلوچستان داشته است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85650
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

ساخت بزرگراه در محور زابل زاهدان اثر بسیار خوبی در کاهش حوادث جاده‌ای در شمال سیستان و بلوچستان داشته است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ، محمد سرگزی  نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون و عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از عملیات ساخت باند دوم در محور زابل- زاهدان، گفت: به همت مسئولان راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، سرعت ساخت این پروژه بسیار مطلوب است.

وی افزود: امیدوارم  تا پایان دی ماه امسال، با حرکت جهادی صورت گرفته ۱۰ کیلومتر از ادامه قطعه چهار این محور تا تاسوکی زیر بار ترافیک رود و تا پایان سال نیز پنج کیلومتر دیگر آن مورد استفاده قرار گیرد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: از مجموع ۱۲۵ میلیارد تومان اعتبارات بودجه برای ساخت باند دوم در محور زابل- زاهدان ۶۲ میلیارد تومان در دو مرحله در یک ماه گذشته به پروژه تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم که از محل اعتبارات موضوع ماده ۵۶ حدود ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار را از بانک عامل به این پروژه اختصاص دهیم که اقدامات اولیه آن انجام شده بطوری که در مرحله انعقاد قرار داد است.

سرگزی تاکید کرد: ساخت بزرگراه در محور زابل زاهدان اثر بسیار خوبی در کاهش حوادث جاده‌ای در شمال سیستان و بلوچستان داشته است.

وی افزود: در برنامه بودجه سال آینده نیز در صدد هستیم به منظور شتاب بخشی به عملیات ساخت این پروژه مهم راهسازی سیستان و بلوچستان که در حال حاضر نیز از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخودار است، جهشی در اعتبارات این طرح داشته باشیم تا بخش عمده این طرح تا سال آینده به اتمام برسد و به این منظور، تلاش می‌کنیم تا در منابع بودجه سال آینده اعتباری حداقلی برای این پروژه تعریف کنیم./

تلاش برای اخذ مجوز منطقه آزاد مشکین شهر/پیگیر تامین آب اراضی کشاورزی
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi