جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تشکیل دبیرخانه برای پیگیری مشکلات خراسان‌های رضوی، شمالی و جنوبی

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: دبیرخانه ای ثابت در مشهد راه اندازی می شود و مقدمات مسائل سرزمینی مشترکی که در این استان ها وجود دارد و بیشتر هم مربوط به انرژی، گاز، برق و آب است طراحی شود تا در جلسات بعدی ما پیگیری شوند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85508
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

تشکیل دبیرخانه برای پیگیری مشکلات خراسان‌های رضوی، شمالی و جنوبی

نصراله پژمانفر در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به نشست مشترک نمایندگان استان های خراسان های رضوی، جنوبی و شمالی با استانداران این استان ها که در کمیسیون اصل ۹۰ برگزار شد اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت هایی که در استان های خراسان جنوبی، شمالی و رضوی وجود دارد جلسه ای را نمایندگان این استان ها در دو هفته گذشته در محل کمیسیون اصل ۹۰ داشتند و در این نشست در خصوص مسائل مختلف تبادل نظر شد و پس از آن تصمیمی اتخاذ شد تا اقدامات مشترکی را در این ۳ استان شروع کنیم.

وی افزود: یکی از اقدامات این بوده که زمان مشخصی را برای تشکیل جلسات با محوریت مسائل مشترک بین ۳ استان داشته باشیم تا موضوعات مختلف مطرح و بررسی شوند همچنین در جلسه دو هفته گذشته مجمع نمایندگان ۳ استان مقرر شد نشست امروز  با حضور ۳ استاندار و ریاست مجمع نمایندگان ۳ استان و ریاست کمیسیون اصل ۹۰  تشکیل شود و مباحث مختلفی  که باید در سطوح ملی و استانی پیگیری شوند مطرح گردد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس بیان کرد: در این نشست مقرر شد دبیرخانه ای ثابت در مشهد راه اندازی شود تا مقدمات مسائل سرزمینی مشترکی که در این استان ها وجود دارد و بیشتر هم مربوط به انرژی، گاز، برق و آب است طراحی شود تا در جلسات بعدی ما پیگیری شوند همچنین باید گفته شود معاونت عمرانی استانداری خراسان رضوی دبیر دبیرخانه است.

این نماینده مردم در مجلس گفت: این جلسات نیز به صورت مستمر و هر ماه یکبار برگزار می شود تا برکاتی در سطح ملی و استانی وجود داشته باشد و مقرر شد براساس اولویت ها مسائل را دنبال کنیم./

لازمه توسعه کشاورزی در کوهدشت و رومشگان افزایش سهمیه کشاورزان از آب سدها است
دنبال کنید

پایان پیام 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi