شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کارخانه لاستیک جیرفت سه سال بر روی زمین مانده است

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری شهرستان جیرفت گفت: کارخانه لاستیک جیرفت سه سال بر روی زمین مانده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84676
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

کرونا :

کارخانه لاستیک جیرفت سه سال بر روی زمین مانده است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، ذبیح الله اعظمی ساردوئی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد و نایب رییس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری شهرستان جیرفت گفت: با توجه به اینکه کشاورزان با ادامه این تعرفه متضرر می شوند اگر تعرفه حذف نشود از مجاری مرتبط پیگیری می‌کنم.

وی افزود: اگر هماهنگی مناسبی با کشاورزان وجود داشت و اطلاع رسانی می شد، کشاورزان برداشت را سرعت می‌دادند و تدابیری می اندیشیدند که متضرر نشوند.

اعظمی با اشاره به بحران زمین برای مسکن جوانان در جنوب کرمان افزود: با اجرایی شدن پروژه‌ ساماندهی بستر رودخانه شور با عرض ۵۰۰ متری فضایی به مساحت یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین برای ساخت و ساز در جیرفت آزاد می‌شود.

وی ادامه داد: مدارس کلنگی، مدرسه با عمر ۵۰ ساله و مدرسه زیر درختی داریم یا مدارسی که هنوز معلمی ندارد که این موارد را به وزیر آموزش و پرورش انتقال دادیم تا از طریق اعتبارات یا خیرین رسیدگی شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه کارخانه لاستیک جیرفت سه سال بر روی زمین مانده است، گفت: بد پسندی صاحب کارخانه و تقاضا برای نزدیکی به شهر و مخالفت محیط زیست از دلایل عقب ماندن این پروژه بوده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi