شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تضمین پرداخت اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی محور نهاوند به سه راهی کنگاور

نماینده مردم نهاوند در مجلس از تضمین پرداخت اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی محور نهاوند به سه راهی کنگاور از محل ماده ۵۶ توسط سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84455
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

تضمین پرداخت اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی محور نهاوند به سه راهی کنگاور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند و عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی از تضمین پرداخت اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی محور نهاوند به سه راهی کنگاور از محل ماده ۵۶ توسط سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این خصوص گفت:  با پیگیری‌ های  صورت گرفته و پیرو جلسات متعدد در وزارت راه، مسکن و شهرسازی، سازمان برنامه و بودجه و بانک سپه بعنوان بانک عامل، پرداخت اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی این محور تأیید شد.

وی افزود: علاوه بر اعتبار تخصیص یافته از محل ماده ۵۶، مبلغ ۴۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و ۳۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس خاطرنشان کرد: احداث و تکمیل این جاده از مطالبات چندین ساله مردم شریف شهرستان علی الخصوص اهالی بخش خزل می باشد که خوشبختانه با پیگیری های مکرّر و استفاده از ظرفیت های موجود این امر تحقق یافت.

شهبازی بیان کرد: این محور به طول مجموعاً ۴۰ کیلومتر از نهاوند تا سه راهی قارلق می باشد که تا بحال میزان ۱۵ کیلومتر آن تعریض و ایمن سازی شده است و مابقی پروژه در چند فاز در دست احداث و تکمیل می باشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi