شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

شناسایی و دستگیری یک تیم تروریستی در آذربایجان غربی

به گزارش کرونا، اعضای یک تیم تروریستی مرتبط با اغتشاشات که قصد داشتند با انتقال اسلحه و مهمات به داخل کشور و به کارگیری آن‌ها در اغتشاشات، شهرها را ناامن کنند با هوشیاری پاسداران گمنام امام زمان( عج) در آذربایجان غربی شناسائی و تمامی اعضاء آن دستگیر شدند. دستگیر شدگان این تیم تروریستی با اقرار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84419
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹

کرونا :

شناسایی و دستگیری یک تیم تروریستی در آذربایجان غربی

به گزارش کرونا، اعضای یک تیم تروریستی مرتبط با اغتشاشات که قصد داشتند با انتقال اسلحه و مهمات به داخل کشور و به کارگیری آن‌ها در اغتشاشات، شهرها را ناامن کنند با هوشیاری پاسداران گمنام امام زمان( عج) در آذربایجان غربی شناسائی و تمامی اعضاء آن دستگیر شدند.

دستگیر شدگان این تیم تروریستی با اقرار صریح اعلام کرده اند: قرار بود نارنجک‌ها را در جریان اغتشاشات شهرهای مختلف علیه مردم و حافظان امنیت استفاده کنند.

اعضاء این تیم تروریستی که به صورت مستقیم از سوی گروهک‌های تروریستی آن سوی مرز و برخی عناصر ضد انقلاب ساکن در کشورهای غربی هدایت می‌شدند قبل از هر گونه اقدام تروریستی در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) سپاه گرفتار شدند.

سازمان اطلاعات سپاه آذربایجان غربی تأکید کرده هر گونه فعالیت ضد امنیتی و تروریستی در اشراف اطلاعاتی این سازمان قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود هرگونه اخبار و گزارش‌های امنیتی را در تماس با شماره ۱۱۴ اطلاع دهند.

منبع: میزان

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi