شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهره برداری از پروژه آزادراه مشکین شهر-اردبیل تا اواخر سال جاری

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس گفت: با تلاش هایی که صورت گرفته است پروژه آزادراه مشکین شهر-اردبیل حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا اواخر سال جاری نیز به بهره برداری می رسد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83336
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

بهره برداری از پروژه آزادراه مشکین شهر-اردبیل تا اواخر سال جاری

محمود عباس زاده مشکینی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت:  پروژه آزادراه مشکین شهر – اردبیل که حدود ۱۰ سال پیش کلنگ آن زده شده و ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت در حال ساخت است و باید گفته شود در طول این ۲ سال اخیر حدود ۹۰ درصد عملیات اجرایی آن پیشرفت داشته که انشاالله تا آخر سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی افزود: در حوزه آب هم اقدامات بزرگی انجام شده است و پایاب(شبکه آبیاری) سد سبلان در حال احداث است و باتوجه به اینکه در گذشته سد ساخته شده بود اما شبکه آبیاری ایجاد نشده بود ما توانستیم این کار شروع کنیم و در تلاش هستیم با ظرفیت ماده ۵۶ این پروژه را نیز به اتمام برسانیم.

نماینده مردم مشکین شهر بیان کرد: برای اولین بار آب به دشت ارشق هدایت شد و قول داده بودیم که این کار انجام شود چرا که با انتقال آب به این اراضی یک تحولی در حوزه کشاورزی صورت می گیرد و خدا را شکر این اتفاق افتاد تا زمینه اشتغالزایی را هم فراهم کند.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: تحول خوبی هم در آسفالت جاده های روستایی و شهری شده است و شاید به اندازه ۱۵ سال گذشته کار انجام شده است و این نیز نیاز به تبلیغات ندارد چرا که مردم این مسیرها را مشاهده می کنند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi