شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جولان آنفولانزا در گچساران/مردم از خود درمانی پرهیز کنند

به گزارش کرونا از کهگیلویه و بویراحمد با شروع پاییز طبل شیوع سرماخوروگی و آنفولانزا نواخته شده و این دو بیماری در کنار کرونا برخی شهروندان را به خود درگیر کرده است. سید طاهر حسینی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: متاسفانه شاهد افزایش مبتلایان به بیناری آنفولانزا در این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82955
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

جولان آنفولانزا در گچساران/مردم از خود درمانی پرهیز کنند

به گزارش کرونا از کهگیلویه و بویراحمد با شروع پاییز طبل شیوع سرماخوروگی و آنفولانزا نواخته شده و این دو بیماری در کنار کرونا برخی شهروندان را به خود درگیر کرده است.

سید طاهر حسینی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: متاسفانه شاهد افزایش مبتلایان به بیناری آنفولانزا در این شهرستان هستیم.

وی بیان کرد: از شهروندان تقاضا می شود با دیدن علائم اولیه سریعا به پزشک مراجعه کرده و از خود درمانی و مصرف بی رویه دارو جدا خود داری کنند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: مهمترین راه پیشگیری از مبتلا شدن به آنفولانزا زدن ماسک در تجمعات، پرهیز از بیرون آمدن غیر ضروری، پرهیز از شرکت در تجمعات است.

حسینی عنوان کرد: این شهرستان در رنگبندی بیماری کرونا به زرد تبدیل شده است.

وی گفت: تا کنون ۶۸ هزار و ۴۳۴ مورد نمونه گیری از افراد مشکوک به کرونا در گچساران صورت گرفته که از این تعداد نمونه گیری ها ۲۰ هزار و ۸۲۹مورد آنها مثبت بوده است.

  سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: در گچساران ۲۰ هزار و ۵۸۴ بیمار مبتلا به کرونا تا کنون بهبود یافتند.

حسینی با اشاره به فوت ۲۴۵ نفر از شهروندان گچساران از ابتدای وجود بیماری منحوس کرونا براثر این بیماری عنوان کرد: در حال حاضر ۲۱ بیمار کرونایی در مراکز درمانی این شهرستان بستری هستند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران خاطر نشان کرد: در این شهرستان تا کنون ۲۰۷ هزار و ۶۲۸ مورد تزریق واکسن کرونا به جامعه هدف صورت گرفته است.

دستور رئیس‌جمهور برای حل مشکلات تردد کامیون‌ها از مرز جمهوری آذربایجان
دنبال کنید

حسینی تصریح کرد: از این تعداد افزون بر ۸۶ هزار و ۷۱۶ مورد دوز اول و ۷۹ هزار و ۸۸۱ مورد دوز دوم بوده است.

حسینی با اشاره به تزریق دوز یاد آوری واکسن در گچساران گفت: افزون بر ۴۱ هزار و ۳۱ مورد دوز یاد آوری واکسن در گچساران تزریق شده است.

وی افزود : مراکز تزریق واکسن کرونا در گچساران فعال بوده و شهروندان بخصوص افراد دارای بیماری‌های زمینه ای یا حساس حتما برای تکمیل دوز واکسن کرونا خود اقدام کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi