شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

راه اندازی قطار محلی سمنان _ مشهد نشانه وحدت مردم و مسئولان استان سمنان است

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه درمجلس شورای اسلامی در مراسم آغاز به کار قطار محلی سمنان _ مشهد گفت:راه اندازی این قطار نشانه وحدت مردم و مسئولان استان است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82770
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کرونا :

راه اندازی قطار محلی سمنان _ مشهد نشانه وحدت مردم و مسئولان استان سمنان است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ عباس گلرو  نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه و عضو مجمع نمایندگان استان سمنان درمجلس شورای اسلامی در مراسم آغاز به کار قطار محلی سمنان، مشهد به میزبانی ایستگاه راه آهن سمنان، با بیان اینکه در دولت سیزدهم توجه خوبی به حوزه راه و حمل و نقل صورت گرفته است، گفت: توجه خاص به حوزه حمل و نقل ریلی از جمله موضوعاتی است که در دولت سیزدهم به چشم می‌آید.

وی با بیان اینکه از دیگر اقداماتی که در یک سال اخیر به صورت ویژه دنبال شده می‌توان به هوشمند سازی راه آهن اشاره کرد که کاملاً مشهود است، افزود: ارتقای استانداردهای خدمات رسانی به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور، ضرورتی است که دولت به آن توجه دارد.

نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در موقعیتی بسیار حساس قرار دارد، بیان کرد: شرایط امروز اقتصادی، جغرافیایی و سیاسی کشورمان ایجاب می‌کند که کریدور شرق به غرب و شمال به جنوب در حوزه ریلی به مثابه ضرورت دنبال و پیگیری شود لیکن در این زمینه امیدواریم که در بودجه سال ۱۴۰۲ به گسترش حوزه راه آهن توجه خاص شود.

گلرو با بیان اینکه قطار محلی از جمله مطالبات مهم مردم استان سمنان بود چرا که سابقاً با دشواری‌هایی برای تردد به خصوص بین دانشجویان و زائران روبرو بودیم، گفت: مسئولان، وسیله‌ای برای اعلام مطالبات مردم هستند و خوشحال هستیم که راه اندازی این قطار نشانه وحدت مردم و مسئولان استان است./

توسعه صنعت ارزآور پتروشیمی از راه‌های مقابله با تحریم است
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi