جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اتاق اصناف کرمان به لحاظ جایگاهی می‌تواند نقش مهمی در عرصه ملی ایفا کند

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در نشست با هیئت مدیره اتاق اصناف کرمان گفت: اتاق اصناف کرمان به لحاظ جایگاهی می‌تواند نقش مهمی در عرصه ملی ایفا کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82714
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

کرونا :

اتاق اصناف کرمان به لحاظ جایگاهی می‌تواند نقش مهمی در عرصه ملی ایفا کند

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، محمدرضا پورابراهیمی داورانی نماینده مردم کرمان و راور و عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در نشست با هیئت مدیره اتاق اصناف کرمان گفت: بیشتر افراد حاضر در اغتشاشات روحیه پاکی دارند و با گفت و گو متوجه اشتباه خود می‌شوند.

وی با بیان اینکه در عرصه جهاد تبیین کاهلی و کوتاهی کردیم و از خودمان شروع نکردیم گفت: در حوادث اخیر کشور با جنگ تمام عیار رسانه‌ای مواجه هستیم و هجمه سنگین تبلیغاتی از طریق فضای مجازی و رسانه‌های خارجی علیه کشور ما انجام می‌شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: مشخص است برنامه ریزی دقیقی پشت این رویدادها وجود دارد و تمام قد در فضای رسانه‌ای می‌تازند و تعدادی از جوانان نیز تحت تأثیر این فضای رسانه‌ای قرار گرفته‌اند.

پورابراهیمی افزود: در این شرایط وظیفه اصناف ما خیلی سنگین است زیرا برنامه ریزی فاز دوم دشمن حرکت از اغتشاشات خیابانی به سمت اعتصاب‌های اقشار و گروه‌های مختلف است و اصناف در خنثی سازی این نقش‌های شوم نقش مهمی دارند.

وی با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر علاوه بر مساله نظام، قرآن و حسینیه را آتش زدند اظهار کرد: اسلام، تفکر شیعه و امام حسین (ع) که تمام نمی‌شود و اغتشاشگران با رفتن به سراغ مقدسات ماهیت خود را نشان دادند.

پورابراهیمی با بیان اینکه یکسری کارها فرهنگی و گفتمانی است و باید اتاق اصناف در این حوزه کار کند، افزود: کرمان دیگر کرمان قدیم نیست و کرمان حاج قاسم و پایگاه مقاومت اسلامی است؛ سرویس‌های خارجی بشدت روی کرمان تمرکز دارند لذا باید مراقب باشیم.

پیام تبریک مدیر تامین اجتماعی باشت به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن
دنبال کنید

وی با تاکید بر لزوم تقویت ارتباط اتاق استان با اتاق اصناف کشور یادآور شد: اتاق کرمان به لحاظ جایگاهی که دارد می‌تواند نقش مهمی در عرصه ملی ایفا کند و باید از ظرفیت اتاق اصناف کشور استفاده شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس خاطرنشان کرد: اصناف کرمان افراد متدین و اخلاق مدار هستند و اگر جایی گلایه و موضوعی دارند، باید پذیرفته و حل شود و آماده همکاری برای حل مشکلات هستیم؛ اگر می‌خواهیم کسی از شرایط سوءاستفاده نکند، وظیفه داریم برای حل مسائل کار کنیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi