شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

راهنمای خرید هیتر ها برای سالن های بزرگ

راهنمای خرید هیتر ها برای سالن های بزرگ به طور کلی گرم کردن فضاهای بسیار بزرگی از مشکلات اکثر افراد است. در حال حاضر و دستگاه ‌های گرمایشی های متعددی برای گرم کردن فضا وجود دارد. اما انتخاب آنها به منظور گرم کردن یک سالن بزرگ و تا حدودی سردرگم کننده است. سالن های بزرگ

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82449
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰

کرونا :

راهنمای خرید هیتر ها برای سالن های بزرگ

راهنمای خرید هیتر ها برای سالن های بزرگ

به طور کلی گرم کردن فضاهای بسیار بزرگی از مشکلات اکثر افراد است. در حال حاضر و دستگاه ‌های گرمایشی های متعددی برای گرم کردن فضا وجود دارد. اما انتخاب آنها به منظور گرم کردن یک سالن بزرگ و تا حدودی سردرگم کننده است. سالن های بزرگ یک سیستم های گرمایشی مخصوص نیاز داشته و نمی توان از هر نوع دستگاهی برای آنها استفاده کرد. به خصوص سالن هایی که دارای سقف های بلند تری هستند. در حال حاضر بخاری های برقی و همان هیترها انتخاب بسیار مناسبی برای گرم کردن محیط های بزرگتر هستند که می توانند یک دمای مطلوب و مناسب را در فضا ایجاد کنند. هیترها در ابعاد بسیار بزرگ و انواع مختلف به بازار عرضه می شوند.در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد راهنمای خرید هیتر ها برای سالن های بزرگ اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم.

راهنمای خرید هیتر ها برای سالن های بزرگ 3

انتخاب دستگاه مناسب برای گرم سازی فضا یکی از موارد بسیار حائز اهمیت می باشد. در واقع  اگر دستگاه مناسبی برای چنین مکان هایی انتخاب نشود، نمی توان به خوبی محیط را گرم کرده و افراد باید مجدداً هزینه را جهت خرید هیتر های بزرگ پرداخت کنند. شما میتوانید جهت خرید انواع هیتر های برقی برای سالن های بزرگ همانند مکان های همانند سونا و جکوزی جهت خرید هیتر برقی سونا خشک هلو، هیتر گازی انرژی و…به سایت بامین تهویه مراجعه کنید.

هیتر ها برای سالن های بزرگ باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟

هیترها برای فضاهای بزرگ بایستی دارای توان مصرفی بالایی باشند. در این صورت نمی توانند به خوبی فضا را گرم کنند. بخاری های برقی که دارای اندازه کوچکتری هستند، می توانند برای کم کردن فضای یک اتاق مناسب باشند و معمولاً به توان مصرفی آن ها حداکثر ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ وات می باشد.

روایت سرلشکر صفوی از نقش رهبر انقلاب در شکست حصر آبادان
دنبال کنید

همانطور که بهتر می‌دانید هرچه فضا بزرگتر باشد، توان هیتر ها نیز بالا می رود. به طور مثال به بخاری برقی با توان ۱۸۰۰۰ انتخاب مناسبی برای گرم کردن سالن های بزرگ است. از جمله دیگر ویژگی‌های هیتر ها برای سالن بزرگ این است که قادر باشد انرژی گرمایی و به صورت یکنواخت و با سرعت بالایی به تمامی قسمت های سال و منتقل کند.لازم است بدانید که برای این کار به یک فن در هیتر نیاز می باشد که با استفاده از آن می توان گرما را به تمامی نقاط انتقال داد.همه بخاری برقی بزرگ داره فن های متعددی بوده که می‌تواند به سریع ترین شکل ممکن هوا را جابجا کرده و آن حرارت را به تمامی نقاط سالن انتقال دهند.

خرید هیتر برای سالن بزرگ

به طور کلی انتخاب هیتر های مناسب برای هر مکانی جزوه فاکتورهای بسیار مهم به حساب می آید. همانطور که بهتر می‌دانید، برای مکان هایی که دارای متراژ بالا بوده و سقف های بلندی دارند، خرید هیتر برقی بزرگ انتخاب هوشمندانه ای می باشد. به طور مثال برای مکان های بزرگ نظیر فروشگاه‌ها، نمازخانه‌ها، استخر، رستوران، کافه و کارگاه‌های صنعتی بایستی حتما جهت خرید هیتر های بزرگ اقدام کرد.

خوشبختانه در سراسر کشور فروشگاه های بسیار زیادی به خرید و فروش انواع هیتر بزرگ و کوچک در ظرفیت های مختلف می پردازند. شما می توانید به منظور خرید هیتر ها برای سالن های بزرگ به سایت بامین تهویه مراجعه کرده و از کیفیت محصولات این مجموعه بهره مند شوید. این مجموعه به  فروش محصولات ای همانند هیتر گازی نیک گستر ، هیتر گازی پلار، هیتر سرامیکی مدیا و… می پردازد. شایان ذکر است که برای برخی مکان های بسیار بزرگ استفاده از یک هیتر بزرگ کافی نبوده و باید از تعدادی از این دستگاه ها استفاده نمود، تا بتوان به راحتی دمای مطلوب را در فضا ایجاد کرد.

لزوم همکاری برای مبارزه با تروریسم به عنوان تهدید مشترک ایران و صربستان
دنبال کنید

فاکتورهای مهم برای خرید هیتر برقی سالن های بزرگ

شما می بایست برای خرید بخاری برقی برای فضاهای بزرگ حتما با یک سری موارد توجه کنید که عبارتند از:

توان هیتر

هیترهایی که بتوانند فضاهای بزرگ را گرم کنند،دارای توان ۵ کیلو وات می باشند.

برقی مصرفی

به طور معمول هیتر برای سالن بزرگ با برق ۲۲ ولت عملکرد مناسبی را از خود نشان می دهد.

جنس بدنه

بخاری های برقی باید از فلزاتی ساخته شوند که دارای استحکام و مقاومت بالایی باشند.

وزن

همه بخاری های برقی که قادر به گرم کردن فضا های بزرگ هستند، وزن سنگینی دارند

فن

در ابتدای مطلب نیز به این موضوع اشاره کرد که هیتر مناسب سالن بزرگ دارای فن های بسیار قوی برای پخش کردن هوا هستند.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi