شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

سیر صعودی مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد/گچساران دارای بیشترین سهم مَصرف برق

به گزارش کرونا از گچساران معتمدی زاده در حاشیه بازدید از مرکز پایش اظهار کرد: میزان مصرف برق در ساعات پیک بار شب گذشته استان ۳۷۴ مگاوات بوده و نسبت به میزان مصرف در ساعات پیک روزانه، شش مگاوات کمتر شده است. وی بیان کرد: میزان مصرف برق در ساعات پیک بار روزانه هم اکنون ۳۸۰ مگاوات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82016
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

سیر صعودی مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد/گچساران دارای بیشترین سهم مَصرف برق

به گزارش کرونا از گچساران معتمدی زاده در حاشیه بازدید از مرکز پایش اظهار کرد: میزان مصرف برق در ساعات پیک بار شب گذشته استان ۳۷۴ مگاوات بوده و نسبت به میزان مصرف در ساعات پیک روزانه، شش مگاوات کمتر شده است.

وی بیان کرد: میزان مصرف برق در ساعات پیک بار روزانه هم اکنون ۳۸۰ مگاوات است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۳۷ میلیون مشترک برق در کشور و ۲۸۵ هزار مشترک در استان از خدمات برق استفاده می‌کنند.

معتمدی زاده عنوان کرد: اگر هریک از این مشترکان تنها ۲ لامپ ۱۰ وات LED را خاموش کنند، در عمل یک درصد صرفه‌جویی در مصرف پیک برق را به دنبال خواهد داشت.

رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق در کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان مصرف برق در استان در ساعات پیک بار افزایش یافته که می‌طلبد مُشترکین در این ساعات از روشن نگه داشتن وسایط برقی نظیر کولر‌های گازی، اسپلیت ها، جاروبرقی، اُتو، تلویزیون و سایر لوازم دیگر برقی پُرمصرف، خودداری کنند.

معتمدی زاده افزود: گچساران با ۱۳۷ مگاوات همچنان بیشترین سهم مَصرف و چُرام با ۲۶ مگاوات نیز کمترین سهم مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد را دارد.

وی عنوان کرد: میزان مصرف برق در بویراحمد و دنا در ساعات پیک بار روزانه را ۹۷ مگاوات با افزایش پنج مگاواتی نسبت بمدت مشابه سال است.

معتمدی زاده اظهار کرد: روند کنونی مَصرف در کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان مصرف برق در کهگیلویه و لنده طی ساعات پیک بار مصرف، ۷۲ مگاوات است که نسبت به شهرستان های بویراحمد و دنا که از شهرستان های سردسیری استان محسوب می شوند حدود ۲۷ مگاوات، مصرف کمتری دارند.

ماندگاری لالایی مختارنامه با جادوی موسیقی بوشهر+ صوت‌وفیلم
دنبال کنید

انتهای پیام/ 

 

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi