یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

همه اقدامات کهگیلویه و بویراحمد در اربعین حسینی از زبان استاندار

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در بازدید از سایت شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در مرز شلمچه گفت: کمتر از دو ماه کار سایت استان در شلمچه را آغاز کردیم و امیدواریم تا اربعین سال آینده به طور کامل به بهره‌برداری برسد. استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اینکه در این مدت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81594
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

کرونا :

همه اقدامات کهگیلویه و بویراحمد در اربعین حسینی از زبان استاندار

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در بازدید از سایت شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در مرز شلمچه گفت: کمتر از دو ماه کار سایت استان در شلمچه را آغاز کردیم و امیدواریم تا اربعین سال آینده به طور کامل به بهره‌برداری برسد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اینکه در این مدت دو ماه سرویس بهداشتی و حمام برای استفاده زوار در این مکان احداث شد قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: با اقدامات ستاد اربعین تعدادی کامیون برای انتقال امکانات و تجهیزات موکب‌ها به عراق و همینطور مرز در نظر گرفته شد، امکانات بخش خصوصی و دولتی از جمله اتوبوس‌ها در اختیار زوار است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای اولین بار حمایت از موکب های ثبت شده در دستور کار قرار گرفت و ۴۰۰ هزار بطری آب معدنی، ۴ تن روغن، ۵۰ تن آرد، ۲۰ تن برنج و ۲۰ تن شکر با نرخ دولتی تامین و برای توزیع در اختیار موکب‌ها قرار گرفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: آنچه نیاز موکب‌ها بود و به ما اعلام کردند را تهیه و در اختیار آنها قرار دادیم اما اگر کوتاهی شده ضمن عذرخواهی امیدواریم بتوانیم سال آینده جبران کنیم.

وی با اشاره به حمایت مالی از سایر موکب‌ها گفت: یکسری از موکب‌های با سابقه هم در استان هستند اما چون در سامانه ثبت نشدند خدمتی به آنها ارائه نشد.

احمدزاده با اشاره به نیاز موکب‌ها به وسایل خنک کننده و نبود اعتبار در این خصوص افزود: با همکاری ادارات استان ۲۰ عدد کولر گازی جمع‌آوری و در اختیار موکب‌های در مرز و همچنین موکب‌های مستقر در کشور عراق قرار گرفت.

خسارت ۷۰ درصدی مزارع دیم باشت بر اثر خشکسالی
دنبال کنید

وی با اشاره به اختصاص ۱۰ میلیارد تومان از متمم سفر رییس جمهور به سایت استان در شلمچه گفت:  از محل اعتبارات استانی مبلغی به این مکان اختصاص داده می‌شود تا مجموعه‌ای در شأن زوار امام حسین به نام استان کهگیلویه و بویراحمد در مرز شلمچه احداث شود.

احمدزاده بیان کرد: سایت استان کهگیلویه و بویراحمد در مساحت ۵ هزار متر در مرز شلمچه است که برای سال آینده تکمیل و سردخانه، آشپزخانه و سایر امکانات مورد نیاز زوار اربعین احداث می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه تمام امکانات استان در اختیار موکب‌ها است تا به زوار خدمت ارائه کنند، گفت: در صورتی که تسهیلات و امکاناتی از مرکز اختصاص داده شود در اختیار موکب‌ها قرار داده می‌شود ضمن اینکه همه امکانات موکب‌ها در استان تامین شده است.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi