یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

امروز در حوزه توسعه دفاعی و امنیت جزو کشورهای پیشرو در منطقه و جهان هستیم

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل گفت: امروز در حوزه توسعه دفاعی و امنیت جزو کشورهای پیشرو در منطقه و جهان هستیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81136
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

امروز در حوزه توسعه دفاعی و امنیت جزو کشورهای پیشرو در منطقه و جهان هستیم

به گزارش خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین و عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل گفت: امروز هر جا نقصانی در جامعه در ابعاد گوناگون دیده می‌شود همه به دلیل فاصله گرفتن از منویات و خواسته‌های شهدا است.

وی با اشاره به اینکه در جامعه اسلامی شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت باید حرف اول را بزند، خاطرنشان کرد: سیره و سلوک شهدا برای دولتمردان مکتبی بزرگ و درس‌آموز است و همواره باید این آموزه‌ها را چراغ راه خود قرار دهند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با قدردانی از برنامه‌ریزی و زحمات دست‌اندرکاران برگزاری کنگره بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان، افزود: امیدواریم با تدارکات مناسبی که انجام گرفته در سال ۱۴۰۲ شاهد برگزاری در خور و شأن این کنگره باشیم.

بدری کار برای شهدا را خستگی ناپذیر توصیف کرد و گفت: در راه برگزاری این کنگره تمامی نهاد مدنی باید به وظیفه اجتماعی و انسانی خود عمل کرده و برگزاری شایسته این کنگره را جزو رسالت‌های خود قلمداد کند.

وی بیان کرد: در شرایط فعلی هرچه داریم از برکت خون شهدا و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری است به طوری که امروز در حوزه توسعه دفاعی و امنیت جزو کشورهای پیشرو در منطقه و جهان هستیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این کنگره فرصت مغتنمی برای نهاد مردمی سپاه در راستای گسترش خدمات به مناطق کم‌برخوردار خواهد بود.

روز خبرنگار بر قلم به دستان زحمت کش مبارک باد
دنبال کنید

بدری گفت: اشاعه فرهنگ شهدا می‌تواند یکی از اصلی‌ترین و مؤثرترین اقدامات در راستای برنامه‌ریزی فرهنگی برای ریشه کنی مفسده‌ها باشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi