جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

برآورد ارزش اراضی طرح چهاربانده الیگودرز-داران در اسرع وقت صورت گیرد/ ضرورت تأمین منافع اهالی 4 روستای مسیر

نماینده مردم الیگودرز در مجلس با اشاره به اینکه از مالکان اراضی مسیر پروژه چهاربانده الیگودرز-داران خواسته شد تا همراهی‌های لازم را داشته باشند، گفت: از سوی دیگر بر برآورد ارزش اراضی این مالکان در اسرع وقت، تأکید شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81123
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

برآورد ارزش اراضی طرح چهاربانده الیگودرز-داران در اسرع وقت صورت گیرد/ ضرورت تأمین منافع اهالی 4 روستای مسیر

محمد خدابخشی در گفت‌وگو باخبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به جلسه وبینار بررسی موانع اجرای طرح چهار خطه الیگودرز- داران با حضور مسئولان استان و شهرستان، با تأکید بر ضرورت تامین نظر اهالی روستاهای این مسیر گفت: رضایتمندی مردم و دسترسی آنها برای ورود و‌ خروج به این بزرگراه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به طرح درخواست از اهالی برای همراهی بیشتر با اجرای این پروژه بیان داشت: ایجاد موانع برای اجرای این بزرگراه به زیان اهالی و شهرستان است و هر روز باید شاهد تصادفات مرگبار و ریخته شدن خون هم وطنان بیگناه باشیم.

وی ادامه داد: در این جلسه از معارضین خواسته شد اجازه دهند فعالیت پیمانکار پروژه انجام شود چرا که بعد از آن قطعا ارزیابی و برآورد هزینه تملک اراضی انجام خواهد گرفت و حق و حقوق مالکان ادا خواهد شد.

خدابخشی در ادامه با اشاره به پویش طرح اتصال لالی به الیگودرز، عنوان کرد: طرح اتصال الیگودرز به خوزستان در سال های گذشته آغاز شده و‌ مهمترین بخش آن تا لیروک است که در حال پیگیری برای به سرانجام رسیدن آن هستیم.

به گزارش خانه ملت، در این جلسه کیانی نماینده شرکت زیر ساخت وزارت راه در استان به مشخصات قطعه انتهایی این مسیر در حوزه استان لرستان اشاره کرد و گفت: این قطعه به طول ۱۹٫۵ کیلومتر از سه راهی شول آباد تا دره ساری واقع شده است که در دو ماه گذشته حدود ۳ کیلومتر آن از سه راهی شول آباد تا سه راهی دوزان آسفالت شده است.

وی با اشاره به پیگیری های نماینده الیگودرز، سرعت اجرای پروژه را خوب توصیف و عنوان کرد: تا پایان مهر نیز حدود ۶ کیلومتر از این مسیر آسفالت خواهد شد ضمن اینکه در صورت رفع مشکل پروژه که بیشتر به دلیل وجود معارضین مربوط به اوقاف است، سرعت پیشرفت آن افزایش خواهد یافت.

ملت ایران در یوم الله ۹ دی نشان دادند با ولایت پیوندی عمیق و ناگسستنی دارند
دنبال کنید

در این جلسه خسروی فرماندار الیگودرز هم با اشاره نقاط حادثه خیز محورهای الیگودرز گفت: لازم است همشهریان فهرست تمام نقاط حادثه خیز در محورهای اصلی و فرعی شهرستان را برای بررسی در اختیار راهداری قرار دهند .

فرماندار الیگودرز خاطرنشان کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته و زیر ساخت های موثری در شهرستان با پیگیری های نماینده الیگودرز پایه گذاری شده که همین موارد، آینده خوبی برای شهرستان ترسیم می کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi