یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳

صهیونیست‌ها فقط تصویر جنایت در غزه را ترسیم کردند/ اسرائیل خوار و ذلیل شده است

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین گفت: صهیونیست‌ها از آغاز عملیات طوفان الاقصی نه تنها پیروزی بدست نیاوردند بلکه جز جنایت، هیچ تصویری را ترسیم نکردند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110394
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۰۲

کرونا :

صهیونیست‌ها فقط تصویر جنایت در غزه را ترسیم کردند/ اسرائیل خوار و ذلیل شده است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، دومین همایش بین‌المللی “از ننگ نکبت تا امروز مقاومت” با محوریت عملیات طوفان الاقصی بعدازظهر امروز چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت ماه) با حضور سیدمجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین، منیر شفیق متفکر و نظریه پرداز برجسته فلسطینی، خانواده شهدای مدافع حرم و فعالان حوزه فلسطین در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد.

ابطحی در ابتدای این همایش با بیان اینکه هفته های زیادی از آغاز عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد، گفت: این مهم در حالیست که احدی از مردم دنیا باور نداشت مردم غزه و حماس بتوانند تا امروز مقاومت قهرمانانه از خود نشان دهند.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین اظهار کرد: طی این مدت، صهیونیست‌ها نه تنها پیروزی بدست نیاوردند بلکه جز جنایت، هیچ تصویری را ترسیم نکردند.

وی افزود: نتانیاهو، نخست وزیر صهیونیست‌ها شب گذشته سعی کرد بگوید از همیشه قوی تر است اما تجربه نشان داده این رژیم هیچگاه به این میزان خوار و ذلیل نبوده و هیچگاه مقاومت فلسطین نیز به این میزان قوی و در اوج عزت نبوده است.

ابطحی با بیان اینکه سرنوشت اسرائیل غاصب به سمتی پیش رفته که مطابق آیات قرآن کریم آنها با دست خودشان به سمت نابودی حرکت کرده خواهند کرد، گفت: شرایط صهیونیست‌ها نیز بیانگر همین موضوع است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi