یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملت ایران در یوم الله ۹ دی نشان دادند با ولایت پیوندی عمیق و ناگسستنی دارند

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسب فرا رسیدن یوم الله ۹ دی، این حماسه ماندگار را برگی زرین در تاریخ مجاهدت های ملت بزرگ ایران دانست.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105337
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

کرونا :

ملت ایران در یوم الله ۹ دی نشان دادند با ولایت پیوندی عمیق و ناگسستنی دارند

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علیرضا نظری  نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی پیامی را به مناسب فرا رسیدن یوم الله ۹ دی،حماسه ماندگار منتشر کرد.

در پیام علیرضا نظری آمده است: 

حماسه نهم دی برگی زرین در تاریخ مجاهدت های ملت بزرگ ایران و روز میثاق مجدد با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی است. در این روز بزرگ ملت ایران نشان دادند در مسیر نقشه دشمن بازی نخواهند کرد و با ولایت پیوندی عمیق و ناگسستنی دارند و بصیرت بی‌نظیر آنها نقطه ثقل انقلاب اسلامی است.

ملت بصیر و هوشیار ایران،با تکیه بر انسجام ملی و تبعیت از رکن رکین انقلاب اسلامی یعنی “ولایت فقیه” و بصیرت و هوشیاری در مقابل ترفندهای خبیثانه دشمن ایستاده است و آنچه امروز کشور ما را به عنوان یک قدرت در منطقه مطرح کرده است، تکیه بر توان داخلی، مقاومت و پیروی از ولایت است .

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت اتحاد و خودباوری اظهار امیدواری کرد، با تقویت نیروی ایمان و تکیه بر انسجام و اتحاد ملی بتوان بر مشکلات پیش روی کشور فائق آمد و شاهد شکوفایی و عبور از بحران های اقتصادی باشیم./

پایان پیام

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi