جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستور وزیر نیرو جهت تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه های آب و برق کهگیلویه، بهمنی، چرام و لنده

نماینده مردم کهگیلویه، بهمنی، چرام و لنده در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده وزیر نیرو دستورات لازم جهت تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه های آب و برق کهگیلویه، بهمنی، چرام و لنده را صادر کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80874
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

دستور وزیر نیرو جهت تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه های آب و برق کهگیلویه، بهمنی، چرام و لنده

سید محمد موحد در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به دیدار خود با وزیر نیرو اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر دیداری با وزیر نیرو داشتم که در این دیدار پیرامون مشکلات و مطالبات مردم حوزه انتخابیه بحث و بررسی شد تا اینکه اقدامات لازم انجام گیرد.

وی افزود: پس از این دیدار نیز مکاتباتی را با وزیر انجام دادم و تاکید کردم وقوع سیلاب های اخیر در حوزه انتخابیه خسارت های فراوانی را به زیرساخت های مناطق شهری و روستایی، باغات، صنایع کشاورزی و دامداری وارد کرده است لذا انتظار می رود اقدامات اساسی برای رفع مشکلات مردم صورت پذیرد.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمنی، چرام و لنده در مجلس عنوان کرد: همچنین تاکید شد بنا به نظر کارشناسان یکی از علل اصلی گستردگی تخریب ها در این مناطق عدم ساماندهی و لایروبی رودخانه ها است بنابراین با توجه به اینکه اعتبارات استانی برای این امر کافی نبوده است انتظار می رودبه منظور ساماندهی رودخانه های مناطق لنده، چاروسا، دشمن زیاری، طسوج و سرفاریاب دستور تخصیص اعتبار لازم را صادر کنید.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: در بخش دیگری از مکاتبات و مذاکرات خود با وزیر نیرو بیان کردم که حوزه انتخابیه با مشکلات و نوسات مکرر برق مواجهه است لذا با توجه به اینکه تکمیل پروژه خط و پست دژکوه و خط دو مداره ایستگاه برق دهدشت- قلعه رئیسی می تواند تا حدود زیادی از نگرانی مردم منطقه در حوزه برق و انرژی را کاهش دهد امید است نسبت به تامین اعتبار این ۲ پروژه دستور لازم صادر شود.

توسعه اجتماعی و ارتقای سطح فرهنگی جامعه در گرو توجه و رسیدگی به معلمان
دنبال کنید

وی اظهار کرد: وزیر نیرو نیز دستورات لازم را به مدیرعامل برق منطقه ای صادر نمود تا این پروژه ها سریعا تکمیل شوند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi