دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتقاد امام جمعه یاسوج از وضعیت 2 سد/ توضیحات استاندار و دستور وزیر کشور

به گزارش کرونا از یاسوج، احمد وحیدی وزیر کشور شامگاه دوشنبه با آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان با تبریک هفته دولت به همه مسؤولان در دستگاه اجرایی اظهار کرد: در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80787
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

انتقاد امام جمعه یاسوج از وضعیت 2 سد/ توضیحات استاندار و دستور وزیر کشور

به گزارش کرونا از یاسوج، احمد وحیدی وزیر کشور شامگاه دوشنبه با آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان با تبریک هفته دولت به همه مسؤولان در دستگاه اجرایی اظهار کرد: در دوران پس از انقلاب تلاش‌های بسیاری انجام و خدمات ارزشمندی به استان ارائه شد با این حرکت به همه جهانیان نشان دادیم ظرفیت های انقلاب بسیار بالا بوده همچنین کسی نمی‌تواند جلوی انقلاب را بگیرد لذا به دنبال زمین‌گیر کردن انقلاب بوده‌اند و تاکنون شکست خورده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد مسؤولان و به خصوص استاندار دغدغه کمک به رفع مشکلات مردم را دارند و در میدان هستند، گفت: ما یک وظیفه حمایت از دولت و مسؤولان خدمتگزار را داریم که انجام می‌دهیم و معتقدیم که دولت هر چه در توان دارد برای خدمت به مردم در طبق اخلاص گذاشته است.

امام جمعه یاسوج اضافه کرد: ارتباط گسترده با مردم در سطح کشور و در سطح استان وجود دارد و در استان ما مسؤولان از استاندار گرفته تا دیگران به دنبال پیگیری مشکلات مردم هستند و این خواست انقلاب بوده که سران مملکت باید به سراغ مردم بروند.

حسینی در ادامه درخواستی از وزیر کشور کرد و افزود: سفر آیت الله رئیسی برای استان ما پر خیر و برکت بود، نزدیک به ۲۱ هزار میلیارد تومان اعتبارات و تسهیلات به استان ما اختصاص یافت اما من اکنون نمی‌دانم که چقدر تخصیص پیدا کرده است.

هشدار امام جمعه چرام به حامیان فتنه/آستانه ی صبر مردم کشور و جوانان انقلابی اندازه ای دارد
دنبال کنید

وی عنوان کرد: در بحث آب و راه و جاده اکنون کارهای خوبی در حال انجام است اما باید تخصیص‌ها به استان بیشتر شود؛ مردم هم از ما می‌پرسند که چقدر پول به استان آمده است.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین از وزیر کشور خواست تا بودجه‌ها و اعتبارات فرهنگی از حالت کنونی خارج شود چرا که حوزه فرهنگ مظلوم واقع شده است.

حسینی همچنین یکی از مطالبات مردم را احداث سد آبریز دانست و یادآور شد: مردم از وضعیت سد آبریز و ساخت آن ناراحت هستند و حق هم دارند چرا که با احداث آن بسیاری از مشکلات بیکاری در شهرستان کهگیلویه برطرف خواهد شد.

وی همچنین در پایان از روند کند ساخت سد تنگ سرخ انتقاد کرد.

سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان نماینده ولی‌فقیه اظهار کرد: اختلافی میان قرارگاه خاتم و وزارت نیرو پیش آمده و ما سه مرتبه با وزیر نیرو دیدار داشته‌ایم و اکنون هم پولی برای ادامه کار وجود ندارد و کارگاه تعطیل شده و کاری انجام نشده است در حالی که برای ساخت آن ۱۳۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

به گزارش فارس وزیر کشور دستور داد که جلسه‌ای با حضور وزیر کشور و قرارگاه خاتم و وزیر نیرو برای این کار تشکیل شود.
 

در همین خصوص در سامانه فارس من تعدادی از مخاطبان درخواست پی‌گیری ساخت سد آبریز را با عنوان درخواست « احداث سد مارون ۲ (آبریز) » داشته‌اند. 

انتهای پیام/س


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi