شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

هشدار امام جمعه چرام به حامیان فتنه/آستانه ی صبر مردم کشور و جوانان انقلابی اندازه ای دارد

به گزارش کرونا نیوز , حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیان کرد: اسلام کار کردن را در ردیف عبادت ها قرار داده و کسی که برای کسب روزی حلال تلاش کند،نزد خداوند از عابد بیکار با فضیلت تر است.   امام جمعه چرام افزود:انقدر فرهنگ کار نزد دین اسلام و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30560
تاریخ انتشار : جمعه ۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵

کرونا :

هشدار امام جمعه چرام به حامیان فتنه/آستانه ی صبر مردم کشور و جوانان انقلابی اندازه ای دارد

به گزارش کرونا نیوز , حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیان کرد: اسلام کار کردن را در ردیف عبادت ها قرار داده و کسی که برای کسب روزی حلال تلاش کند،نزد خداوند از عابد بیکار با فضیلت تر است.

 

امام جمعه چرام افزود:انقدر فرهنگ کار نزد دین اسلام و پیامبرش اهمیت داشت،که حتی دست کارگری را میگرفت و می فرمودند این همان دستی است که خداوند و پیامبرش آن را دوست دارد.

 

افشار به انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸اشاره کرد و اظهار داشت:در انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی در سال ۸۸بیش از ۸۵ درصد مردم در پای صندوق های رأی حضور پیدا کرده و حدود ۴۰میلیون رأی به نظام اسلامی داده شد.

وی افزود: میان نامزد اول و دوم حدود ۱۱میلیون اختلاف بوده که نامزد دوم و چهارم نتیجه رأی مردم را در پای صندوق های نپذیرفته و سرآغاز فتنه ای حدودا ۸ماهه در ایران اسلامی شدند.

امام جمعه چرام با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی و و سفارتخانه های غربی و عربی چنین فتنه ای را حمایت و شتیبانی کرده ،گفت:دشمنان این نظام ،فتنه سال ۸۸را به شدت حمایت کرده و با شعارهای به ظاهر انتخاباتی به تقابل با نظام و توهین به مقدسات برخاستند.

 

افشار افزود:فتنه ۸۸حاصل اتاق فکر کانون ها و نظریه پردازان صهیونیسمی قبل از (جرج سوروس) بوده و نعمت حضور مردم در ۹دی ماه ماهیت فتنه گران را به همگان نشان داد.نهایتا مردم در ۹دی ماه ۸۸با حضور ۴۰میلیونی خود توطئه دشمنان این نظام و عوامل داخلی را خنثی کردند؛مدیریت مدبرانه رهبر  معظم انقلاب نیز باعث سربلندی کشور اسلامی ایران در این امتحان سخت شد.

خدمات رسانی سیار به نقاط گردشگری فاقد امکانات در نوروز ۹۶
دنبال کنید

 

افشار افزود:در این دولت بعضی از عوامل فتنه در بدنه ی نظام هستند که همانند کودتایی که در ترکیه صورت گرفت،نباید از این افراد استفاده کرد.

 

امام جمعه چرام اضافه کرد:اما افراد خاص بی بصیرت سخن از آزادی عوامل فتنه سر داده که باید به این افراد هشدار داد ،آستانه ی صبر مردم کشور و جوانان انقلابی اندازه ای دارد.

 

وی در اخر به حضور با شکوه مردم چرام در روز ۹دی ماه اشاره کرد و گفت امسال نیز همانند هر سال با سپاس و شکر گزاری از ماهیت فتنه گران در مراسم این روز شرکت خواهیم کرد و تجدیدی مجدد با امام ،رهبری خواهیم داشت.

 

منبع: سایت تحلیلی چرام

انتهای پیام/ج/۲۰۰

 

اخبار مرتبط

  • آقای استاندار استخدام های غیرقانونی را مانع نشوید به گونه ای دیگر سخن می گویم


  • کسانی که بسیج را افراطی میدانند،همراه دشمنان هستند


  • دولت در بحث برجام بیانات رهبری را فصل الخطاب بداند

هشدار امام جمعه چرام به حامیان فتنه/آستانه ی صبر مردم کشور و جوانان انقلابی اندازه ای دارد 3

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: صبح زاگرس

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi