شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

سهم شهرستان مارگون از پروژه‌های هفته دولت/ افتتاح و کلنگ‌زنی ۴۰ طرح عمرانی و اقتصادی

به گزارش کرونا از یاسوج، سید جواد هاشمی مهر در جلسه شورای اداری مارگون گفت: خدمت بی‌منت به مردم از اصول مهم و اولویت‌های دولت سیزدهم است و باید مسئولان در هر رده‌ای به بیان خدمات یکساله دولت بپردازند و به طور شفاف عملکرد و دستاوردها را به اطلاع مردم برسانند.  معاون سیاسی امنیتی و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80608
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

سهم شهرستان مارگون از پروژه‌های هفته دولت/ افتتاح و کلنگ‌زنی ۴۰ طرح عمرانی و اقتصادی

به گزارش کرونا از یاسوج، سید جواد هاشمی مهر در جلسه شورای اداری مارگون گفت: خدمت بی‌منت به مردم از اصول مهم و اولویت‌های دولت سیزدهم است و باید مسئولان در هر رده‌ای به بیان خدمات یکساله دولت بپردازند و به طور شفاف عملکرد و دستاوردها را به اطلاع مردم برسانند.

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اقدامات و تلاش‌ها برای تقویت زیرساخت‌های اساسی و مهم در حوزه های مختلف در استان را قابل تقدیر دانست و افزود: در هفته دولت امسال بیش از ۴۷۳ پروژه با اعتباری افزون بر ۲ هزار میلیارد تومان کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود که این خود نشان از توجه ویژه دولت سیزدهم به استان است.

 وی در ادامه هدف از حضور در نشست شورای اداری این شهرستان را پیگیری طرح‌های نیمه تمام، در حال کار یا آماده کلنگ‌زنی و بهره‌برداری عنوان کرد و افزود: باید لیست این طرح‌ها برای بهره‌برداری و دیگر موارد در هفته دولت آماده و گزارشی از اقدامات و عملکرد در این زمینه جهت اقدامات بعدی در اسرع وقت به استانداری استان نیز ارسال شود. 

معاون استاندار گریزی به فضای مجازی و محاسن و معایب آن زد و گفت: امروزه  دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب از راه فضای مجازی در حال القای ناامیدی و پمپاژ یاس و ناکارآمد جلوه دادن مسئولان نظام هستند که نیاز است همگان با هوشیاری و دشمن شناسی مراقب این حربه‌های شوم باشیم.

وی امنیت اقتصادی و حمایت از سرمایه گذاران به ویژه سرمایه گذاران خارج از استان را از اولویت‌های مهم برشمرد و افزود :در خصوص منافع مردم و استان با هیچ احدی تعارف نداریم و با مخلان نظم و امنیت با شدت و اقتدار برخورد خواهیم کرد. 

سرگردانی در بانک‌ها برای دریافت وام در شان مردم نیست/محاکمه علنی اغتشاشگران
دنبال کنید

همچنین مختار اندرخور فرماندار شهرستان مارگون در ادامه به افتتاح و کلنگ‌زنی طرحها در این شهرستان اشاره کرد و افزود: هم‌اکنون ۲۵ طرح  با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال آماده افتتاح و ۱۵ طرح دیگر با اعتباری معادل ۹۰۸ میلیارد ریال  آماده افتتاح و یا کلنگ‌زنی است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi