پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار به نمازگزاران یاسوجی چه گفت؟/ خبر خوش از 3 مگا پروژه و مقایسه اعتبارات آبرسانی به 4 شهر

به گزارش کرونا از یاسوج، سیدعلی احمدزاده در سخنرانی بین الصلاتین نماز جمعه این هفته شهر یاسوج به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: اصل نامگذاری این هفته به دلیل شهادت دو شخصیت بزرگ و مردمی رئیس جمهور و نخست وزیر محبوب دوران حضرت امام یعنی شهیدان رجایی و باهنر بوده است دولتی که به تمام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80551
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

استاندار به نمازگزاران یاسوجی چه گفت؟/ خبر خوش از 3 مگا پروژه و مقایسه اعتبارات آبرسانی به 4 شهر

به گزارش کرونا از یاسوج، سیدعلی احمدزاده در سخنرانی بین الصلاتین نماز جمعه این هفته شهر یاسوج به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: اصل نامگذاری این هفته به دلیل شهادت دو شخصیت بزرگ و مردمی رئیس جمهور و نخست وزیر محبوب دوران حضرت امام یعنی شهیدان رجایی و باهنر بوده است دولتی که به تمام معنا مردمی بود و دولت امروز نیز با نام دولت مردمی سعی دارد که در میان مردم باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: دولت مردمی به ریاست آیت الله رئیسی سعی بر این دارد که دیدگاه های نزدیک به دیدگاه امام و رهبری داشته باشد دولتی که رئیس جمهور آن در سفر کرمان در طوفان شن بین مردم و در میان آنها بود و میان مردم بودن را به حضور در پناهگاه ترجیح داد لذا از همه مدیران استان انتظار داریم که در بین مردم و خادم آن‌ها باشند.

احمدزاده با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات تیم مدیریتی کنونی استان در دولت مردمی آیت الله رئیسی گفت: از ابتدای به کار تاکنون ۳۱ سفر درون استانی داشته‌ایم تا رنج و مشکلات مردم را ببینیم دولت مربوط به مردم است و توانستیم از سال گذشته تاکنون کمتر از یکسال برای رفع محرومیت در استان کارهای خوبی انجام دهیم.

استاندار که در میان نمازگزاران یاسوجی سخن می گفت افزود: استان‌ها ما ظرفیت بزرگی دارد ظرفیت های بی نظیری از همه مهمتر فرزندان با استعداد این استان هستند نقش مردم در توسعه کهگیلویه و بویراحمد بی بدیل است و اگر قرار باشد دولت موفقیتی کسب کند باید مردم و نخبگان پای کار بیایند.

وی یادآور شد: امروز هم جمع کثیری از مسئولان به مناسبت هفته دولت میز خدمت را در مصلای نماز جمعه تشکیل دادند تا قدمی در راستای خدمت و پیگیری رو در روی مشکلات مردم داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود به اقدامات دستگاه اجرایی در هفته دولت اشاره کرد و گفت: در این هفته ۴۷۳ پروژه زیرساختی شامل آب، جاده روستایی بهسازی روستایی و…. داریم که باید یا افتتاح و کلنگ زنی شود و در روز دوشنبه نیز یکی از وزرا به استان خواهد آمد.

آبگیری 2 سد در بارندگی‌های اخیر/ تامین اعتبار سد تنگ سرخ بویراحمد از طریق ماده ۵۶
دنبال کنید

وی با بیان این که بیشتر پروژه های گذشته در حال ساخت و اجرا هستند و بهره برداری آنها برای آینده نزدیک است افزود: اکنون افزون بر ۱۰۰۰ پروژه در استان داریم که در حال اجرا و کار بوده اما از پروژه های این هفته و به مناسبت هفته دولت ۳۱۴ پروژه افتتاحی و بقیه کلنگ زنی خواهد بود.

 احمدزاده در بخش دیگری از اظهارات خود در سخنرانی بین ‌الصلاتین نماز جمعه گفت: در این رابطه فقط و فقط بسیج سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۸۵ روستا را آبرسانی می‌کند بخشی از اعتبارات مربوط به محرومیت زدایی است که وضعیت آب استان و سایر مشکلات را تغییر خواهد داد.

وی با بیان اینکه همین امروز و قبل از حضور در خطبه های نماز جمعه ۴۰۰ میلیارد تومان تخصیص از سفر به ما داده شد گفت: تعداد بسیار زیادی از پروژه ها با این تخصیص‌ها عن قریب شروع خواهد شد.

استاندار افزود: اکنون ۱۱۰ پروژه در حال انجام کار بوده و ۱۸۵ روستا پیمانکار یا انتخاب شده و یا در حال مناقصه است.

وی با اشاره به اینکه سه هزار میلیارد تومان متمم اعتبارات سفر ریاست جمهوری و دولت به استان اختصاص داده می‌شود گفت: مشکلات زیادی را با این اعتبارات برطرف خواهیم داد و قول هایی که به مردم داده می‌شود را اجرایی خواهیم کرد.

استاندار به عملیات گازرسانی به روستاهای استان اشاره کرد و گفت: ۶۳ روستا در قلعه رئیسی و دیشموک ۲۶ روستا در مارگون و ۲۴ روستا در بویراحمد و جمعاً ۱۳۱ روستا در حال گازرسانی هستند و از وزیر نفت خواسته‌ایم برای گازرسانی مورزرد زیلایی نیز ما کمک کنند.

شناسایی و دستگیری متهمان تخریب و سرقت درختان تاغ در سرخس
دنبال کنید

وی افزود: برای اصلاح شبکه آب یاسوج ۳۰۰ میلیارد تومان کنار گذاشته شده تا وضع آب مرکز استان تغییر کند.

این مسئول به اقدامات انجام شده و اعتبارات میلیاردی در جاده یاسوج- سی‌سخت اشاره کرد و گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان برای جاده یاسوج سی‌سخت کنار گذاشته شده ۸ کیلومتر آن به اتمام رسیده دو تونل در حال کار است و پل ۳۲۰ متری که پلی بی‌نظیر و گردشگری خواهد بود به مناقصه خواهد رفت ۳۰۰ میلیارد تومان برای جاده پاتاوه به دهدشت، ۳۰۰ میلیارد تومان برای کارخانه قند و هزار میلیارد تومان برای سد چمشیر هزینه شده و هزینه خواهد شد و این پروژه‌های بزرگ را قطعاً با حضور رئیس جمهور امسال افتتاح خواهیم کرد.

وی به کارهای بزرگ در حوزه برق هم اشاره کرد و گفت: ایستگاه دژکوه امسال ساخته می‌شود شبکه دوم برق لنده در تابستان نیز به بهره برداری می رسد در حوزه فناوری اطلاعات ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه خواهیم کرد صدا و سیما اعتبار خواهد گذاشت که هیچ کجای استان بدون پوشش شبکه ای نباشد.

استاندار با بیان اینکه از حوزه فرهنگی هم غافل نشده‌ایم گفت: برای تمام مصلاها اعتبار خواهیم گذاشت برای تکمیل حوزه های علمیه و همچنین برای چمن های مصنوعی کار انجام خواهد شد.

وی افزود: برای آب آشامیدنی چهار شهر ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه می شود الان در طول کمتر از یک سال به اندازه ۱۰ سال گذشته در این پروژه پول خرج شده است در عرض یک سال ۲۵۰ میلیارد و در ۱۰ سال گذشته تنها ۷۰ میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار تخصیص داده شد.

احمدزاده خاطرنشان کرد: ۵۴ پروژه راه روستایی خواهیم داشت راه ۳۵ روستا نیز کلنگ زنی صورت خواهد گرفت ۱۶۰ کیلومتر پوشش آسفالت در استان انجام می‌شود و ۱۴۵ راه روستایی را امسال در دستور کار قرار داده ایم.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi