جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شناسایی و دستگیری متهمان تخریب و سرقت درختان تاغ در سرخس

سرهنگ سید محمود علائی فرمانده انتظامی سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سرخس گفت: با توجه به دریافت اخباری درباره سرقت و تخریب درختان تاغ در برخی مناطق شهرستان سرخس، گشت‌های محسوس و نامحسوس در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت. وی افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با همکاری گشت انتظامی روستای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80967
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

شناسایی و دستگیری متهمان تخریب و سرقت درختان تاغ در سرخس

سرهنگ سید محمود علائی فرمانده انتظامی سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سرخس گفت: با توجه به دریافت اخباری درباره سرقت و تخریب درختان تاغ در برخی مناطق شهرستان سرخس، گشت‌های محسوس و نامحسوس در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با همکاری گشت انتظامی روستای گنبدلی در  حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودرو تیبا حامل درختان تاغ مظنون شدند که خودرو موردنظر را متوقف و در بازرسی از خودرو حدود ۵۰۰ کیلوگرم درخت تاغ قاچاق کشف کردند و متهمان نیز به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ علائی خاطرنشان کرد: تاغ‌زارها با هزینه‌های زیادی برای تثبیت شن‌های روان در منطقه کاشته شدند و جزو منابع ملی محسوب می‌شوند و علاوه بر اینکه اکوسیستم را متعادل می‌کند، در کاهش تصادفات رانندگی نیز نقش زیادی دارند.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi