چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

پروژه آبرسانی به ۱۸۳ روستای کهگیلویه و بویراحمد به کجا رسید؟

به گزارش کرونا از یاسوج، در بهار و تابستان امسال بسیاری از شهرها و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد با تنش آبی مواجه شدند که با بسیج سازندگی برای رفع این مشکل به میدان آمد. کار آبرسانی به ۱۸۳ روستای کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت بسیج سازندگی و آبفای استان در دستور کار قرار گرفت و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80454
تاریخ انتشار : شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

پروژه آبرسانی به ۱۸۳ روستای کهگیلویه و بویراحمد به کجا رسید؟

به گزارش کرونا از یاسوج، در بهار و تابستان امسال بسیاری از شهرها و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد با تنش آبی مواجه شدند که با بسیج سازندگی برای رفع این مشکل به میدان آمد.

کار آبرسانی به ۱۸۳ روستای کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت بسیج سازندگی و آبفای استان در دستور کار قرار گرفت و حالا با گذشت چند ماه این پروژه چند ماه پیشرفت دارد.

طبق گفته صالحی مسئول بسیج سازندگی استان از مجموع ۱۸۳ روستا کار آبرسانی به ۱۶ روستا انجام شده، ۶۷ روستا در حال انجام است اما هنوز کاری برای ۱۰۰ روستای دیگر آغاز نشده است.

وی مشکل اصلی را در عدم خرید لوله توسط قرارگاه امام حسن(ع) دانست و گفت: اگر خرید لوله انجام شود هیچ مشکل دیگری نخواهیم داشت.

وی بیان کرد: علی‌رغم این مشکل بسیج سازندگی استان رتبه برتری در آبرسانی به مناطق روستایی دارد، امیدواریم مشکل توسط قرارگاه امام حسن(ع) برطرف شود.

همچنین سردار مصطفی مثنوی گفت: ۱۶ روستایی که آبرسانی شد خود بسیج سازندگی استان لوله خریداری و کار را آغاز کرد.

در ادامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با گلایه از عدم همکاری قرارگاه امام حسن(ع) گفت: قرار بود در این زمینه نهایت همکاری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه به همراه سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح این مشکل را در تهران پیگیری می‌کنیم، گفت: از بسیج سازندگی که علی‌رغم عدم اختصاص پول و حتی خرید لوله توسط قرارگاه امام حسن(ع) کار را آغاز کرده و حتی از این حیث رتبه برتر کشور را دارد قدردانی می‌کنم.

وی در پایان از اختصاص ۳۰ درصد اعتبارات تبصره ۱۶ به بسیج سازندگی سپاه فتح استان برای تسهیل در طرح آبرسانی به مابقی روستاهای استان خبر داد.

تعطیلی مؤسسات قرآنی کهگیلویه و بویراحمد/ شیوع کرونا عامل ثانویه تعطیلی بود
دنبال کنید

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi