شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳

فعالیت‌های اقتصادی داخلی باید به خلق ثروت بیانجامد/ فروش اموال و دارایی‌های دولت نباید در امور جاری هزینه شود

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس معتقد است؛ ما باید در عرصه اقتصاد به سمتی حرکت کنیم که فعالیتمان منجر به خلق ثروت شود و از محل خلق ثروت هزینه‌های خودمان را تامین کنیم نه از محل فروش اموال و دارایی‌هایمان که به اعتقاد بنده می‌تواند آسیب زا باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 111638
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۵۷

کرونا :

فعالیت‌های اقتصادی داخلی باید به خلق ثروت بیانجامد/ فروش اموال و دارایی‌های دولت نباید در امور جاری هزینه شود
غلامحسین زارعی

غلامحسین زارعی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، درباره رویکرد مناسب در مولدسازی دارایی‌های دولت اظهار کرد: به واقع مولدسازی دارایی‌های دولت باید با دقت و به صورت هدفمند مورد پیگیری قرار گیرد.

 نماینده مردم «دشتی و تنگستان» در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برداشت‌های غلط از مولدسازی دارایی‌های دولت اظهار کرد: نباید اینطور برداشت شود که ما در موضوع مولدسازی دارایی‌های دولت در حال فروش سرمایه‌های ملی خود هستیم که این مسئله می‌تواند زیان آور باشد.

 این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر یک سری ساختمان‌های اداری –  عرصه و اعیان های اداری – وجود دارد که ما در استان‌ها و شهرستان‌ها به آنها نیازمندیم و اگر در قالب مولدسازی دارایی‌های دولت این ساختمان‌ها را به فروش برسانیم، ناگزیر سال بعد باید به دنبال این باشیم که با ۲ الی ۳ برابر قیمت، همین ساختمان‌ها را احداث کنیم.

 نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس با اشاره به درآمد و هزینه‌های ایجاد شده در بودجه ادامه داد: ما باید در عرصه اقتصاد به سمتی حرکت کنیم که فعالیتمان منجر به خلق ثروت شود و از محل خلق ثروت هزینه‌های خودمان را تامین کنیم نه از محل فروش اموال و دارایی‌هایمان که به اعتقاد بنده می‌تواند آسیب زا باشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه ما باید از ثروت و نه از سرمایه، هزینه‌های بودجه ای خودمان را تامین کنیم، ادامه داد: به واقع برای مبحث مولدسازی نام خوبی انتخاب شده است اما اهداف آن به درستی محقق نشده است لذا فروش اموال و دارایی‌های دولت باید منجر به خلق ثروت در کشور شود و نباید این منابع در امور جاری و شبه جاری هزینه شود./

لزوم بهسازی و بازسازی محورهای مواصلاتی بین شهری و روستایی در استان مرکزی
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi