جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار و گفت و گو با وزیر نیرو؛ پیگیر حل مشکل آبرسانی به مناطق مختلف قوچان و فاروج

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس گفت: پیگیری هایی برای حل مشکل آبرسانی به مناطق مختلف قوچان و فاروج انجام شده است و دستوراتی نیز از وزیر مربوطه در این رابطه اخذ گردید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80042
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

دیدار و گفت و گو با وزیر نیرو؛ پیگیر حل مشکل آبرسانی به مناطق مختلف قوچان و فاروج

علی آذری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به نشست با وزیر نیرو اشاره کرد و گفت: اخیرا دیداری با وزیر نیرو داشتم و در این دیدار پیرامون موضوعات آب، برق و خشسکالی در منطقه بحث و بررسی شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.

وی افزود: در این نشست در خصوص استفاده ازظرفیت هلدینگ تخصصی قرارگاه خاتم الانبیا در انتقال آب های مرزی سرانی به فاروج صحبت شد و همچنین پیگیری هایی در رابطه با پروژه پست برق شهرک صنعتی فاروج بحث و بررسی شد.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس عنوان کرد: از موارد مطروحه دیگر در این نشست تسریع در اتمام پست برق فوق توزیع شهرک صنعتی ۲، تامین آب شرب و طرح اگو روستای پر جمعیت مایوان از توابع شهرستان فاروج بوده است.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: تسریع در اتمام پروژه در حال اجرا و روبه اتمام خط انتقال آب شرب  از سد تبارک به شهر قوچان از دیگر مواردی بود که در این نشست در رابطه آن بحث شد و دستورات وزیر نیز در خصوص موارد گفته شده صادر گردید./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi