جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آمادگی کامل شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه جهت خدمات‌دهی به زوار اربعین

به گزارش کرونا از کهگیلویه، سید منصور تقوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کسانی که قصد شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی را دارند جهت تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند. مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه افزود: در همین راستا تعداد ۱۱۰ مرکز واکسیناسیون در سطح شهرستان فعال بوده و کار واکسیناسیون و راهنمایی افراد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79973
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

آمادگی کامل شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه جهت خدمات‌دهی به زوار اربعین

به گزارش کرونا از کهگیلویه، سید منصور تقوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کسانی که قصد شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی را دارند جهت تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه افزود: در همین راستا تعداد ۱۱۰ مرکز واکسیناسیون در سطح شهرستان فعال بوده و کار واکسیناسیون و راهنمایی افراد علی‌الخصوص زائرین اربعین حسینی را انجام می‌دهند و این آمادگی وجود دارد در صورت نیاز تعداد پایگاه‌ها را افزایش دهیم.

 تقوی ادامه داد: آموزش‌های بهداشتی برای سرکاروان‌ها، مبلغین و بهداشت یاران همراه کاروان‌های اعزامی از کهگیلویه، توسط کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین شهرستان با هماهنگی سایر دستگاه‌های مرتبط به زودی برای این افراد و در قالب کارگاه‌های آموزشی ارائه خواهد شد.

رئیس کارگروه بهداشت و درمان ستاد اربعین شهرستان کهگیلویه با اشاره به فراخوان صورت گرفته جهت ارائه خدمات داوطلبانه از چند مدت پیش در بین مدافعان سلامت شهرستان، اظهار کرد: چند تیم تخصصی درمانی شامل پزشک، پرستار، اورژانس ۱۱۵، ماما و نیروهای حوزه بهداشت ساماندهی و به حالت آماده باش بوده و دوره‌های توجیهی برگزار شده و آمادگی هرگونه همکاری بهداشتی، درمانی، آموزشی و مشاوره‌ای با کاروان‌ها، موکب‌داران و هئیت‌های مذهبی را داریم.

وی خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود زائرین اربعین حسینی در طول مسیر پیاده‌روی موارد بهداشتی و درمانی را رعایت کرده و به خصوص افرادی که بیماری خاص دارند حتما داروهای تجویز شده توسط پزشک خود را  به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi