دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست با وزیر بهداشت؛ پیگیر اخذ امکانات درمانی برای دهلران و دره شهر

نماینده دهلران، دره شهر در مجلس گفت: وزیر بهداشت برای تامین امکانات و تجهیزات درمانی شهرستان های دهلران و دره قول مساعد دادند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79728
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

نشست با وزیر بهداشت؛ پیگیر اخذ امکانات درمانی برای دهلران و دره شهر

بهزاد علیزاده در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به دیدار خود با وزیر بهداشت اشاره کرد و گفت: در روزهای گذشته با وزیر بهداشت دیدار و گفت و گویی داشتم و در این دیدار پیرامون کمبودها و نیازهای بهداشت و درمان حوزه انتخابیه بحث و بررسی شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.

وی افزود: با توجه به مرزی بودن استان ایلام این مطالبه را داشتم تا وزارت بهداشت نگاه ویژه ای در خصوص تامین تجهیزات پزشکی و امکانات درمانی به استان و حوزه انتخابیه داشته باشد.

نماینده مردم دهلران، دره شهر در مجلس بیان کرد: در این نشست مواردی از قبیل اختصاص یک دستگاه سنگ شکن برون اندامی به یکی از بیمارستان های مرکز استان، اختصاص رادیوتراپی به یکی از بیمارستان های مرکز استان جهت کمک به بیماران سرطانی و همچنین لزوم تاسیس داروخانه بیماران خاص در مرکز استان مطرح شد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: از موارد دیگری که در این دیدار مطرح شد می توان به لزوم تاسیس شعب پخش و توزیع دارو در شهرستان های حوزه شمال و جنوب استان و همچنین تسریع در اختصاص هشت دستگاه آمبولانس به شهرستان های حوزه انتخابیه اشاره کرد.

علیزاده گفت: در این نشست با توجه به مسائل و مطالبات مطرح شده وزیر بهداشت قول مساعد دادند تا اقدامات لازم در این رابطه انجام گیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi