دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیر حل مشکل حوزه بهداشت و درمان خمینی شهر/ بیمارستان “درچه” 3 ماه آینده افتتاح می شود

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: پیگیری های برای حل مشکل حوزه بهداشت و درمان خمینی شهر صورت گرفته و امکانات و تجهیزاتی نیز برای بیمارستان ها تخصیص پیدا کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79719
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

پیگیر حل مشکل حوزه بهداشت و درمان خمینی شهر/ بیمارستان “درچه” 3 ماه آینده افتتاح می شود

محمد تقی نقدعلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در بخش بهداشت و درمان حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: یکی از ویژگی های وزیر بهداشت و معاونین این وزارتخانه این بوده که برخلاف وزیر دولت گذشته میدانی عمل می کنند و خلاها را از نزدیک مشاهده می کنند تا اقداماتی برای رفع آنها انجام دهند.

وی افزود: در شهرستان خمینی شهر یکسری خلاهایی در حوزه بهداشت و درمان وجود دارد که پیگیر هستم تا کمبودها حل شوند و دولت و وزیر بهداشت هم در این رابطه همراهی کرده اند.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: در شهر درچه کمبود فضای بیمارستانی داریم و در همین راستا نیز یک مرکز شبانه روزی در این شهر در حال احداث است و بودجه خوبی هم برای ساخت این مرکز در نظر گرفته شده و قول مساعد دادند که ۳ الی ۴ ماه آینده افتتاح شود.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس بیان کرد: برای ساخت مراکز درمانی در شهرهایی مثل اصغرآباد و کوشک نیز اعتباراتی در سفر ریاست جمهوری برای آنها تخصیص داده شد و این نیز ابلاغ می شود.

نقدعلی عنوان کرد: در طی روزهای آینده ام آری آی بیمارستان ۹ دی شهرستان خمینی شهر با پوشش حدود ۴۰۰ هزارنفر مستقر و نصب می شود و یک دستگاه هم سی تی اسکن تحویل دیگر بیمارستان این شهرستان خواهد شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi