یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

نوسانات برق مشکلات بسیاری برای پمپاژهای کشاورزی به وجود آورده است

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس در بازدید سراب‌ها و کانال‌های کشاورزی حوزه انتخابیه گفت: نوسانات برق مشکلاتی را برای پمپاژهای کشاورزی به وجود آورده که لازم است با تقویت این خط، برق منطقه پایدار و افت ولتاژ حل شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79650
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

نوسانات برق مشکلات بسیاری برای پمپاژهای کشاورزی به وجود آورده است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ سید محمد موحد  نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و رئیس مجمع نمایندگان استان کهکیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی در بازدید سراب‌ها و کانال‌های کشاورزی در جمع مردم دشمن زیاری گفت: آنچه من دیدم این است که جهاد کشاورزی در این منطقه کار کرده است و در همین دو سال اخیر بیش از سه میلیارد در حوزه پمپاژهای منطقه دشمن‌زیاری هزینه کرده و دو بار هم سراب‌ها را ترمیم کرده، اما سیل دوم آنها را مجدد تخریب کرد.

وی همچنین در بازدید از مزارع برنج منطقه سیاه‌گل و اشاره به کلیپی که فردی از نماینده تقاضای کمک می‌کند و می‌گوید مزرعه‌اش خشک شده، تصریح کرد: حقیقتاً نوسانات برق مشکلاتی را برای پمپاژهای کشاورزی به وجود آورده و من از مدیر برق می‌خواهم که با تقویت این خط، برق منطقه پایدار و افت ولتاژ حل شود.

موحد با انتقاد از افرادی که در حضور مقامات یا در کلیپ‌ها و فضای مجازی فقط نقاط منفی را می‌بینند و سیاه‌نمایی می‌کنند، تصریح کرد: مدیر ارشد جهاد کشاورزی پای کار است و در دو جبهه در کنار کشاورزان است.

وی افزود: یکی از دو محور در موضوع سیلاب‌هاست که جهاد حتی در برخی مناطق ۲و سه بار سراب‌ها را ترمیم و کانال‌ها را لایه روبی کرده و یکی هم در مرحله جبران خسارت‌هاست که برآوردها انجام شده و با تزریق اعتبارات، بخشی از خسارات پرداخت می‌شود.

موحد گفت: طبق گزارش رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مقداری لوله هم تأمین شده که هر جا لازم باشد به کار گرفته می‌شوند تا مزارع کشاورزی آسیب نبینند./

نخیلات شهرستان دشتستان نیازمند تحول اساسی است
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi