جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نخیلات شهرستان دشتستان نیازمند تحول اساسی است

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: نخیلات شهرستان دشتستان نیازمند تحول اساسی است و طرح تحول نقش بسیار مهمی در این زمینه خواهد داشت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72995
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

نخیلات شهرستان دشتستان نیازمند تحول اساسی است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، ابراهیم رضایی در جمع اهالی روستای فاریاب اظهار کرد: شانی جز خدمت به مردم برای خود قائل نیستیم و وظیفه داریم که مشکلی از مشکلات مردم را حل کنیم و امیدوارم در دوره خدمتی خود موفق به حل مشکلات مردم شویم.

وی به پیگیری‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات مردم اشاره کرد و ادامه داد: آب مهمترین مسئله مردم در این منطقه است که این مشکلات هم در زمینه آب شرب و هم در زمینه آب کشاورزی وجود دارد و تلاش داریم که این مسائل حل شود.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی به طرح تحول نخیلات دشتستان اشاره کرد و افزود: حدود هزار و ۵۰۰ تا دو هزار میلیارد تومان اعتبار به این طرح تخصیص می‌یابد که تحول بزرگی در حوزه نخیلات ایجاد می‌شود. این طرح در بهبود وضعیت آبیاری و افزایش کیفیت و کمیت محصول تأثیرگذار خواهد بود.

وی اضافه کرد: اتفاقات مثبتی در این زمینه رقم می‌خورد که امیدواریم مردم نتیجه ملموس این اتفاقات را حس کنند و شاهد رفع یکی از مهمترین مشکلات مردم در این منطقه باشیم.

رضایی با اشاره به اینکه به صورت مستمر پیگیر رفع مشکلات مردم هستیم، تصریح کرد: تا زمانی که کاری به نتیجه نرسد و مردم در عمل نتیجه آن را نبینند تمایلی به اطلاع‌رسانی آن نداریم و تلاش می‌کنیم که کارها به نتیجه برسد و بعداً به مردم بگوییم.

وی با بیان اینکه وظیفه همه مسئولان است که در بین مردم حضور داشته باشند، خاطرنشان کرد: تلاش داریم که به جای آنکه مردم سراغ ما بیایند، در بین مردم حضور داشته باشیم و حرف آنها را بشنویم و پاسخ دهیم./

صدور مجوز ماده ۲۳ پروژه انتقال آب به شهر های بجنورد، شیروان، اسفراین، فاروج توسط سازمان برنامه و بودجه کشور
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi