یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

استفاده از ماسک در ادارات گچساران/ تزریق بیش از ۲۰۲ هزاردوز واکسن کرونا

به گزارش کرونا از گچساران روانبخش دیهیم خوب در جلسه ستاد مبارزه با کرونا این شهرستان اظهار کرد: عادی انگاری کرونا از سوی شهروندان در جامعه زباد شده و باید زدن ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی کاملا جدی گرفته شود.   وی بیان کرد: شهروندان برای تکمیل دوز واکسناسیون خود اقدام کنند چون چاره‌ای جز واکسیناسیون

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79071
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

کرونا :

استفاده از ماسک در ادارات گچساران/ تزریق بیش از ۲۰۲ هزاردوز واکسن کرونا

به گزارش کرونا از گچساران روانبخش دیهیم خوب در جلسه ستاد مبارزه با کرونا این شهرستان اظهار کرد: عادی انگاری کرونا از سوی شهروندان در جامعه زباد شده و باید زدن ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی کاملا جدی گرفته شود.  

وی بیان کرد: شهروندان برای تکمیل دوز واکسناسیون خود اقدام کنند چون چاره‌ای جز واکسیناسیون برای مقابله با کرونا وجود ندارد.

فرماندار گچساران تصریح کرد: از همه شهروندان تقاضا می شود که روند چهار دز واکسیناسیون خود را تکمیل کنند تا شاهد کاهش شیوع بیماری شویم.

دیهیم خوب عنوان کرد: برگزاری مراسمات ماه محرم ترجیحا در فضای باز و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک امکانپذیر  است.

وی گفت:استفاده از ماسک بعد از تزریق واکسن کرونا در گچساران کمرنگ شده، در تمامی اماکن این شهرستان استفاده از ماسک الزامی است.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد:رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری در آیین‌های عزاداری ضروری است.

دیهیم خوب بیان کرد:  وضعیت شیوع کرونا بسیار شکننده و ناپایدار بوده، و درصورتی که شهروندان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را در مراسمان عزاداری ماه محرم را جدی نگیرند وضعیت کرونایی این شهرستان تغییر خواهد کرد.

 سید طاهر حسینی سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران در این جلسه اظهار کرد: این شهرستان در رنگبندی بیماری کرونا به رنگ نارنجی تبدیل شده است.

وی بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه محرم برگزازی مراسمات باید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود.

حسینی ادامه داد: تا کنون ۶۷ هزار و ۴۲۵ مورد نمونه گیری از افراد مشکوک به کرونا در گچساران صورت گرفته که از این تعداد نمونه گیری ها ۲۰ هزار و ۴۲۱ مورد آنها مثبت بوده است.

کشف ۲ تن چوب بلوط قاچاق در شهرستان فلارد/ متخلفان 300 میلیون تومان جریمه می‌شوند
دنبال کنید

  سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: در گچساران ۲۰ هزار و ۱۰۷ بیمار مبتلا به کرونا تا کنون بهبود یافتند.

حسینی با اشاره به فوت ۲۴۰نفر از شهروندان گچساران از ابتدای وجود بیماری منحوس کرونا براثر این بیماری عنوان کرد: در حال حاضر ۵ بیمار کرونایی درمراکز درمانی این شهرستان بستری هستند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران خاطرنشان کرد: در این شهرستان تا کنون ۲۰۲هزار و ۵۸۳ مورد تزریق واکسن کرونا به جامعه هدف صورت گرفته است.

حسینی تصریح کرد: از این تعداد افزون بر ۸۵ هزار و ۶۹۹ مورد دوز اول و ۷۸ هزار و ۸۶۹ مورد دوز دوم بوده است.

حسینی با اشاره به تزریق دوز یاد آوری واکسن در گچساران گفت: افزون بر ۳۸هزار و ۱۵ مورد دوز یاد آوری واکسن در گچساران تزریق شده است.

وی افزود : مراکز تزریق واکسن کرونا در گچساران فعال بوده و شهروندان بخصوص افراد دارای بیماری‌های زمینه ای یا حساس حتما برای تکمیل دوز واکسن کرونا خود اقدام کنند.

حسینی بیان کرد: شهروندان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کرده تا دوباره شاهد افزایش مبتلایان و فوتی ها در این شهرستان نباشیم.

 

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi