یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دل نگرانی فرماندار دنا از فرسایشی شدن پروژه‌ها و درخواست شهردار از نماینده/عملیات کند ساخت مدارس سی‌سخت

به گزارش کرونا از سی‌سخت کورش درخشان زاده در نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان دنا اظهار کرد: در خصوص اعتبارات شهرستان رشد قابل ملاحضه ای در دو سال اخیر داشتیم که در حوزه اعتبارات ملی استانی و زلزله هزار درصد افزایش اعتبار داشتیم. وی گفت: پیشنهاد دادیم که پروژه ها تجمیع و چند پروژه کلان تعریف

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78988
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

دل نگرانی فرماندار دنا از فرسایشی شدن پروژه‌ها و درخواست شهردار از نماینده/عملیات کند ساخت مدارس سی‌سخت

به گزارش کرونا از سی‌سخت کورش درخشان زاده در نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان دنا اظهار کرد: در خصوص اعتبارات شهرستان رشد قابل ملاحضه ای در دو سال اخیر داشتیم که در حوزه اعتبارات ملی استانی و زلزله هزار درصد افزایش اعتبار داشتیم.

وی گفت: پیشنهاد دادیم که پروژه ها تجمیع و چند پروژه کلان تعریف شود تا فرسایشی نشوند و پروژه ها سرانجام داشته باشند، ضمن اینکه اعتبارات ابلاغی امسال رشد خوبی داشت در حوزه کشاورزی‌ با اینکه قطب کشاورزی هستیم باید اعتبارات بیشتر این حوزه شود هر چند با در زمینه توسعه کشاورزی پیشرفت خوبی داشته‌ایم 

فرماندار گفت: در حوزه بهسازی معابر روستایی انقلابی شده و قیر رایگان چاره‌ساز بود و به اعتبارات بیشتری برای تکمیل کارها نیاز داریم.

وی گفت: به عنوان نماینده دولت تشکر ویژه از نماینده در خصوص اعتبارات زلزلهه و تخصیص آن داشته که این اعتبارات در حد ۳۰۰میلیارد تومان باعث شد پروژه های خیلی خوبی تعریف شود و اکنون شهرستان دنا به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است و نباید اجازه داد ردیف زلزله حذف شود و ابتدا باید تخصیص صد درصدی داده شود تا بتوانیم پروژه های نیمه تمام را به‌ پایان برسانیم.

درخشان‌زاده افزود: پیشنهاد ما این است که اگر امکان داشته باشد اعتبارات در اختیار فرمانداران قرار گیرد و‌ فرمانداران با توجه به اطلاعاتی که دارند تقسیم کنند تا کارها بهتر پیش برود.

صیادی شهردار سی سخت هم گفت: از نماینده می‌خواهیم که در صحن مجلس در رابطه با شهر سی‌سخت به عنوان یک شهر توریستی مطالبه‌گری کند تا نگاه ویژه ای به سی‌سخت شود.

کار در دانشگاه ها دست افراد بی دین نیفتد
دنبال کنید

وی گفت: در خصوص احیا ردیف کامل بودجه زلزله صحبت شود تا به طور کامل تخصیص داده شود، تا الان حدود ۱۰۰ میلیارد تومان مناقصه برگزار کردیم و تمامی پروژه ها هم فعال بوده اما در کل ۵۰ تا ۶۰ درصد تخصیص اعتبار داشتیم که اگر مابقی اعتبارات تخصیص پیدا نکند اکثر پروژه ها ناتمام خواهند ماند و به مشکل بر خواهیم خورد.

صیادی افزود: از نماینده مردم در مجلس می خواهیم در خصوص قانون تسریع در بازسازی مناطق زلزله زده که هزینه صدور پروانه ها را که در حدود ۱۳ میلیارد تومان بوده و باید ظرف مدت دو هفته به شهرداری داده می‌شد ولی تاکنون تخصیص داده نشده، پیگیری کرده تا با تخصیص آن بتوانیم مشکلات زیاد شهرداری را کم کنیم همچنین بحثی در مورد فضای سبز و مبلمان شهری است که در ردیف بودجه بخشی از آن حذف شده و می طلبد این موضوع پیگیری شود.

دانش زاده سرپرست آموزش و پرورش دنا گفت: وقتی مدیری نمی تواند موفق عمل کند و اعتبار لازم را جذب کند مشخص است که آموزش ندیده است، چرا که اگر آموزش به درستی داده شود مدیران ما توانمند  بار می‌آیند و این همه بی عدالتی رخ نمی دهد.

وی بیان کرد: آموزش اگر صحیح باشد سلامت مردم به خطر نمی افتد، آموزش اگر درست باشد ناهنجاریهای اجتماعی کاهش می یابد پس آموزش صحیح رکن اصلی توسعه یک جامعه است.

این مسئول افزود: زلزله ای در سال ۹۹ در شهر سی‌سخت رخ داد و فضاهای آموزشی را تخریب کرد که قرار بود تا مهر سال ۱۴۰۰ تحویل داده شود ولی متاسفانه عملیات به کندی پیش می رود و این را بگویم که در مهر ماه امسال با شروع فصل مدارس اگر مدرسه های تخریب شده ساخته و تحویل آموزش و پرورش داده نشوند با بحرانی جدی در بحث آموزش روبه رو خواهیم شد و دانش آموزان ما دچار افت تحصیل خواهند شد.

اختصاص ۱۶۸ میلیارد برای مبارزه با آفت پروانه برگ‌خوار سفید در جنگل های کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

دل نگرانی فرماندار دنا از فرسایشی شدن پروژه‌ها و درخواست شهردار از نماینده/عملیات کند ساخت مدارس سی‌سخت 6

دل نگرانی فرماندار دنا از فرسایشی شدن پروژه‌ها و درخواست شهردار از نماینده/عملیات کند ساخت مدارس سی‌سخت 7

دل نگرانی فرماندار دنا از فرسایشی شدن پروژه‌ها و درخواست شهردار از نماینده/عملیات کند ساخت مدارس سی‌سخت 8

 

 

دل نگرانی فرماندار دنا از فرسایشی شدن پروژه‌ها و درخواست شهردار از نماینده/عملیات کند ساخت مدارس سی‌سخت 9

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi