یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کهگیلویه و بویراحمد‌ی‌ها هشدار را جدی بگیرند/ استان در حال آماده‌باش

به گزارش کرونا از یاسوج علیرضا نیکروز در نشست کارگروه آموزش و اطلاع رسانی مدیریت بحران در جمع اعضای ستاد بحران با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی و ورود توده های استعداد های فصلی به استان‌ها از جمله استان کهگیلویه و بویراحمد و احتمال بارش های سیل آسا و برق و وزش باد شدید و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78582
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

کرونا :

کهگیلویه و بویراحمد‌ی‌ها هشدار را جدی بگیرند/ استان در حال آماده‌باش

به گزارش کرونا از یاسوج علیرضا نیکروز در نشست کارگروه آموزش و اطلاع رسانی مدیریت بحران در جمع اعضای ستاد بحران با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی و ورود توده های استعداد های فصلی به استان‌ها از جمله استان کهگیلویه و بویراحمد و احتمال بارش های سیل آسا و برق و وزش باد شدید و طوفان همه دستگاه ها در حالت آماده باش کامل قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی در سطح استان و شهرستان ها از روز چهارشنبه ۵ تیر در حالت آماده باش و کلیه مأموریت‌ها و مرخصی لغو می شود.

این مسئول ادامه داد: امور عشایر تمهیدات لازم را در جهت جلوگیری از آسیب و عشایر انجام بدهند و عشایر اتراق در حاشیه مسیل ها و رودخانه‌ای فصلی اجتناب کنند و خطرات صاعقه را جدی بگیرند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: کلیه فعالیتهای کوهنوردی از روز چهارشنبه تا اطلاع ثانوی لغو و مسئولیت نظارت بر عهده ادارات ورزش و جوانان است.

نیکروز افزود: شهرداری ها در شهرهای استان و دهیاران نسبت به بازگشایی جداول سیل بندها و معابر عمومی و استحکام تابلوها و بازگشایی معابر اقدام نمایند و از روز چهارشنبه ۵ تیر در حالت آماده باش کامل قرار گیرند و کلیه مکان های عمومی و پارکها را تعطیل کنند.

 وی ادامه داد: سازمان گردشگری و میراث فرهنگی نسبت به تخلیه سازی تفرجگاه‌ها اقدام نمایند 

نیکروز بیان کرد: سازمان جهاد کشاورزی و شیلات استان و شهرستان ها تمهیدات لازم را در جهت به حداقل رساندن خسارات باغات و مزارع شیلات و گلخانه ها و مزارع صیفی جات انجام دهند و ضمناً با اعزام کارشناسان و مشاوران لازم را در این خصوص انجام دهند.

سفر وزیر نفت به کهگیلویه و بویراحمد در روز پنجشنبه
دنبال کنید

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: امور آب استان با ایجاد گشت‌های میدانی از روان بودن مسیر رودخانه ها اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/ی


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi