شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سفر وزیر نفت به کهگیلویه و بویراحمد در روز پنجشنبه

یاسوج – بیژن زنگنه وزیر نفت روز پنجشنبه برای افتتاح چند پروژه عمرانی به دومین قطب تولید نفت کشور یعنی استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند. به گزارش قدس آنلاین، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت به دعوت استاندار و به نمایندگی از هیئت دولت در دهه فجر به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند. در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41753
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

کرونا :

سفر وزیر نفت به کهگیلویه و بویراحمد در روز پنجشنبه

سفر وزیر نفت به کهگیلویه و بویراحمد در روز پنجشنبه 3

یاسوج – بیژن زنگنه وزیر نفت روز پنجشنبه برای افتتاح چند پروژه عمرانی به دومین قطب تولید نفت کشور یعنی استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند.

به گزارش قدس آنلاین، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت به دعوت استاندار و به نمایندگی از هیئت دولت در دهه فجر به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند.

در این سفر که روز پنجشنبه صورت می گیرد قرار است ۳۷۰ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد که افزون‌ بر ۲ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال برای اجرای آنها هزینه شده است، افتتاح گردد.

حضور در گلزار مطهر شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، نشست با مسئولان نفتی استان، حضور در شورای اداری و سفر به گچساران برای افتتاح چند طرح از برنامه های سفر وزیر نفت به استان اعلام شده است.
بنا برآمارهای رسمی کشور ۲۵ درصد نفت کشور از میادین نفتی  استان کهگیلویه و بویراحمد استخراج می شود. از این رو این استان را می توان یکی از مناطق بسیار مهم و دومین تولید کننده نفت کشور قلمداد کرد.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi