دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در تامین نوشت‌افزار دانش‌آموزان محروم کرمانی

به گزارش کرونا از کرمان، محمدعلی روح‌اللهی اظهار کرد: آموزش و پرورش مهمترین و حساس‌ترین دستگاه اجرایی کشور است که نقش موثری در تربیت نیروی انسانی متعهد برای آینده کشور دارد. وی با اشاره به توزیع سالانه بیش از ۱۵ هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان مناطق محروم استان کرمان گفت: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77990
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در تامین نوشت‌افزار دانش‌آموزان محروم کرمانی

به گزارش کرونا از کرمان، محمدعلی روح‌اللهی اظهار کرد: آموزش و پرورش مهمترین و حساس‌ترین دستگاه اجرایی کشور است که نقش موثری در تربیت نیروی انسانی متعهد برای آینده کشور دارد.

وی با اشاره به توزیع سالانه بیش از ۱۵ هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان مناطق محروم استان کرمان گفت: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) کرمان در تامین لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان کمتر برخوردار در ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ آینده مشارکت می‌کند.

روح‌اللهی با بیان اینکه تاکنون یک‌هزار و ٧٨٠ مدرسه به‌همت بنیاد برکت این ستاد در کشور ساخته شده که از این تعداد ٧۶ مدرسه در این استان به بهره‌برداری رسیده و تحویل آموزش و پرورش شده است، گفت: ساخت فضای آموزشی استاندارد و مطلوب در مناطق محروم استان از اولویت‌های اصلی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) کرمان از ارائه خدمات دندانپزشکی به فرهنگیان و دانش‌آموزان در شهرستان‌های کرمان، منوجان، زرند و راور خبر داد و افزود: اعتبارات ویژه‌ای نیز جهت اشتغالزایی والدین دانش‌آموزان از طرف ستاد در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi