دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعتبارات ۱۴۰۰ تا پایان شهریور ماه جذب شود

به گزارش کرونا، غلامعلی حیدری صبح شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی چهار محال و بختیاری با بیان اینکه ۷۰ تا ۸۰ درصد استان کوهستانی است، اظهار کرد: این مهم بر مسئله اشتغال تأثیرگذار است. وی با اشاره به اینکه برخی طرح‌های استان در قانون بودجه دیده شده‌اند، عنوان کرد: این طرح‌ها ماده ۲۳ را

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77365
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

کرونا :

اعتبارات ۱۴۰۰ تا پایان شهریور ماه جذب شود

به گزارش کرونا، غلامعلی حیدری صبح شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی چهار محال و بختیاری با بیان اینکه ۷۰ تا ۸۰ درصد استان کوهستانی است، اظهار کرد: این مهم بر مسئله اشتغال تأثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه برخی طرح‌های استان در قانون بودجه دیده شده‌اند، عنوان کرد: این طرح‌ها ماده ۲۳ را نیاز دارند که متأسفانه این مهم تاکنون انجام نشده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه طی هفته آینده باید ماده ۲۳ پروژه‌ها گرفته شود، مطرح کرد: کمبود منابع باید از طریق فروش املاک مازاد رفع شود.

حیدری ادامه داد: طی ۱۰ روز آینده املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری باید مشخص شود تا به بودجه ۱۴۰۱ الحاق شود.

وی به جذب ردیف ملی اشاره کرد و گفت: سهم هر دستگاه در این زمینه مشخص شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه جذب بودجه ۱۴۰۰ تا پایان شهریور ماه امکان پذیر است، مطرح کرد: اگر مدیری این مهم را پیگیری نرود به عنوان ترک فعل پیگیری خواهد شد.

حیدری به عدم تحرک مدیران در جذب اعتبارات اشاره کرد و افزود: مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند به همین منظور پیگیری امور جذب باید با دقت و سرعت انجام شود.

منبع: مهر

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi