شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای طرح امنیت اجتماعی در« ری»/ جمع آوری۵۵ معتاد متجاهر

به گزارش خبرنگار انتظامی کرونا ، فرمانده انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت جمع‌آوری معتادان متجاهر و پرخطر خبر داد. سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای جلب رضایت شهروندان و پیشگیری از وقوع جرائم خرد، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با همکاری یگان های اجرایی شهرستان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77147
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷

کرونا :

اجرای طرح امنیت اجتماعی در« ری»/ جمع آوری۵۵ معتاد متجاهر

به گزارش خبرنگار انتظامی کرونا ، فرمانده انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت جمع‌آوری معتادان متجاهر و پرخطر خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای جلب رضایت شهروندان و پیشگیری از وقوع جرائم خرد، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با همکاری یگان های اجرایی شهرستان ری با محوریت جمع آوری معتادان متجاهر و پر خطر روز گذشته در این شهرستان عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه در این عملیات یک روزه ۵۵معتاد متجاهر و پر خطر جمع آوری شد گفت: این افراد پس از سیر مراحل قانونی و غربالگری تحویل مراکز بازپروری خواهند شد تا به کسب سلامت جسمی و روانی به جامعه بازگردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: یکی از درخواست ها و مطالبات مردمی،جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی تفرجگاه ها ، اماکن عمومی و خیابان ها و بازگشت این افراد به جامعه است.

سرهنگ جلیلیان تاکید کرد: بازپروری این افراد موجب افزایش سطح سلامت جامعه و کاهش جرائم خرد که توسط این افراد در راستای تامین موادمخدر انجام می دهند،خواهدشد.

وی از شهروندان درخواست کرد: هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره گیری ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اعلام کنند.

انتهای پیام/ ت ۱۰۱


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi