دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخطار قطع برق/ ۲۱ اداره پرمصرف کهگیلویه و بویراحمد کدام هستند؟

به گزارش کرونا از یاسوج، زمان معتمدی زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از قطع و اخطار کتبی به ۲۱ دستگاه دولتی و بانک های پُر مصرف برق در این استان خبرداد. وی گفت: متاسفانه امروز ۲۱ دستگاه دولتی نسبت به رعایت الگوی مصرف دقت های لازم را نداشته و این شرکت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76738
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

اخطار قطع برق/ ۲۱ اداره پرمصرف کهگیلویه و بویراحمد کدام هستند؟

به گزارش کرونا از یاسوج، زمان معتمدی زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از قطع و اخطار کتبی به ۲۱ دستگاه دولتی و بانک های پُر مصرف برق در این استان خبرداد.

وی گفت: متاسفانه امروز ۲۱ دستگاه دولتی نسبت به رعایت الگوی مصرف دقت های لازم را نداشته و این شرکت مجبور به صدور اخطار به ۱۴ دستگاه دولتی و بانک‌ها و البته قطع برق ۷ دستگاه دیگر کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد براساس دستورالعمل های سازمانی نسبت به اخطار و قطع برق ادارات دولتی و مُشترکین پُر مصرف برق بخش خصوصی هم اقدام می کند، عنوان کرد: متاسفانه گاها مشاهده می‌شود اداراتی که در روزهای گذشته اخطار کتبی دریافت کرده و یا برق آنها قطع شده است همچنان الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند.

 معتمدی زاده اضافه کرد: اخطاریه‌های صادر شده اداراتی که در آستانه قطع برق هستند مربوط به جهاد کشاورزی، صمت، آب منطقه‌ای، بهزیستی، استانداری و استاندارد استان همچنین تأمین اجتماعی سی‌سخت، بانک‌های صادرات و تجارت گچساران، دادگستری، اداره زندان ،اداره راه و شهرسازی و امور آب گچساران بهمراه اداره مخابرات بهمئی است که امروز شنبه چهارم تیرماه دریافت کرده‌اند.

 وی بیان کرد: اداره کل جهاد کشاورزی، صمت، آب منطقه‌ای و بهزیستی استان همچنین اداره تأمین اجتماعی سی‌سخت و ادارات امور آب و راه و شهرسازی گچساران بدلیل رعایت نکردن الگوی مصرف و پُر مصرفی اکنون قطع شده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از مدیران ادارات دولتی، بانک‌ها و مشترکین برق بخش خصوصی در رعایت الگوی مصرف برق نهایت دقت را داشته تا برق آنها قطع نشود.

نماهنگ «علمدار» به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی منتشر شد
دنبال کنید

انتهای پیام/س


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi