سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

حدود 70 روستای شهرستان لاهیجان و سیاهکل در طرح جهاد آبرسانی قرار گرفتند

نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده حدود ۷۰ روستای شهرستان لاهیجان و سیاهکل در طرح جهاد آبرسانی قرار گرفتند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76657
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

حدود 70 روستای شهرستان لاهیجان و سیاهکل در طرح جهاد آبرسانی قرار گرفتند

رسول فرخی میکال در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: پیگیری هایی در قالب انجام آسفالت راه های روستایی انجام دادیم تا بتوانیم بخشی از روستاهای حوزه انتخابیه که هم روکش آسفالت آنها از بین رفته است و هم بسیاری از آنها خاکی هستند آسفالت شوند.

 وی افزود: با توجه به قول وزیر راه مقرر شده اقداماتی در خصوص آسفالت راه های روستایی حوزه انتخابیه انجام شود تا قسمت قابل قبولی از روستاهای شهرستان سیاهکل و لاهیجان آسفالت شوند و در همین راستا هم اعتباراتی اخذ شد تا عملیات اجرایی آسفالت در روستاها شروع شود همچنین رئیس بنیاد مسکن هم قول دادند کمک ویژه ای از اعتبارات ملی برای اجرای طرح هادی روستاها به حوزه انتخابیه اختصاص دهند.

نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس گفت: اخیرا دیداری با وزیر نیرو داشتم و در خصوص جهاد آبرسانی به روستاهای حوزه انتخابیه بحث و بررسی شد چرا که  بخشی از روستاهای ما از این طرح برخوردار نبودند و در همین راستا نیز پیگیری هایی صورت پذیرفت و خوشبختانه این روستاها شامل طرح جهاد آبرسانی می شوند. 

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: با اجرای طرح جهاد آبرسانی در حوزه انتخابیه حدود ۷۰ روستا آبرسانی می شوند و همین موضوع باعث کاهش تنش آبی در این روستاها می شود همچنین مردم از آب پایدار برخوردار خواهند شد.

فرخی میکال اظهار کرد: رفع مشکلات بیمارستان دیلمان را هم پیگیری کردیم و مقرر شد مرکز بهداشت را در این مکان تفکیک کنند لذا اعتباری بالغ بر ده میلیارد تومان برای احداث مرکز بهداشت اختصاص دادند./

ضرورت ورود وزرای اقتصاد و راه به وضعیت گمرک بازرگان
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi