جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

از تخصیص اعتبارات محرومیت‌زدایی وزارت نفت تا پیگیری مشکلات دامداران حوزه انتخابیه

نماینده مردم سروستان و کوار و خرامه از تلاش برای تخصیص اعتبارات محرومیت‌زدایی وزارت نفت در جلسه با وزیر نفت و پیگیری مشکلات دامداران حوزه انتخابیه خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76612
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

از تخصیص اعتبارات محرومیت‌زدایی وزارت نفت تا پیگیری مشکلات دامداران حوزه انتخابیه

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، جلسه عبدالعلی رحیمی مظفری عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای با جواد اوجی وزیر نفت جهت پیگیری مطالبات و مشکلات حوزه انتخابیه برگزار شد.

از مهمترین مطالبات مطرح شده در این جلسه مسئله تاکید بر تخصیص اعتبارات محرومیت‌زدایی وزارت نفت در حوزه انتخابیه بود‌ که در سال ۱۴۰۰ در حوزه‌های ورزشی و عمرانی مبالغ قابل توجهی به شهرستان های حوزه انتخابیه اختصاص یافته بود که جهت تخصیص اعتبارات در سال ۱۴۰۱ نیز رایزنی‌های مثبتی انجام پذیرفت.

همچنین درخصوص مسائل ملی و فرامنطقه‌ای فروش نفت و گاز و مطالبات ارزی ایران مباحثی مطرح و بررسی شد.

بنابراین گزارش، به دعوت رحیمی مظفری جلسه پیگیری مشکلات دامداران حوزه انتخابیه در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش خانه ملت، همچنین در پی دعوت عبدالعلی رحیمی مظفری از رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شـورای اسلامی جهت حضور در حوزه انتخابیه و بررسی مشکلات دامداران، پس از حضور و بازدید ایشان مقرر گردید؛ جلسه‌ای در کمیسیون کشاورزی با حضور معاون موزیر جهاد کشاورزی تشکیل و مشکلات موجود بررسی و ارزیابی و جهت دستور اقدام به وزیر جهاد کشاورزی ابلاغ شود.

در همین راستا جلسه‌ای با حضور رحیمی مظفری نماینده مردم سروستان و کوار و خرامه و عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی، عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، مهندس خانی فرماندار شهرستان کوار، معاون امور دام وزیر جهاد کشاورزی و تعدادی از دامداران در محل کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی برگزار شد و مقرر شد؛ نهاده‌های دامی به صورت ویژه در حوزه انتخابیه توزیع شود و با قید فوریت، دام دامداران بررسی و نسبت به خرید اقدام شود. همچنین کمیسیون‌ کشاورزی پیگیری های لازم جهت آزاد شدن صادرات دام و گوشت را تا حصول نتیجه دنبال کند./

عرصه هنر کشور نیازمند رسیدگی و توجه ویژه مسئولان است
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi