شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعتبار لازم جهت تکمیل پروژه دهکده المپیک خرم آباد تا تیرماه تخصیص پیدا می کند

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس در بازدید از دهکده المپیک خرم آباد گفت: اعتبار لازم جهت تکمیل پروژه دهکده المپیک خرم آباد تا تیرماه تخصیص پیدا می کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76424
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

اعتبار لازم جهت تکمیل پروژه دهکده المپیک خرم آباد تا تیرماه تخصیص پیدا می کند

مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی و عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به بازدید از دهکده المپیک خرم آباد گفت: این بازدید به همراه مسئولان صورت گرفت و مسائل و مشکلات آن مورد بررسی قرار گرفت.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: پروژه دهکده المپیک با پیشرفت ۸۵ درصدی، هم‌اکنون با کمبود اعتبار جهت تکمیل پروژه مواجه است که با پیگیری ها صورت کرفته از رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، مقرر شد تا تیرماه اعتبار لازم به این پروژه تخصیص پیدا کند تا ان‌شاءالله در آینده نزدیک شاهد تکمیل و افتتاح پروژه باشیم.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات دهکده المپیک، اختلاف میان  اداره کل ورزش و جوانان  و دانشگاه پیام نور بود طی جلسه با مسئولان دانشگاه پیام نور در تاریخ ۱۷ خردادماه ۱۴۰۱، مقرر شده بود مدارک لازم توسط پیام نور ارائه شود و در جلسه‌ای که روز پنج‌شنبه، ۲۶ خردادماه ۱۴۰۱ با مسئولان دانشگاه پیام نور و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، طی انعقاد تفاهم‌نامه‌ای اختلاف موجود میان این دو ارگان رفع شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi