جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرهنگ غرب زمینه‌ساز انحراف انسان است

به گزارش کرونا از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: انسان از نظر جسم مانند باقی حیوانات یک موجود از پیش ساخته است. وی با بیان اینکه وقتی جسم در رحم مادر ساخته می‌شود برای رحم ساخته نمی‌شود، یادآور

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76337
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

فرهنگ غرب زمینه‌ساز انحراف انسان است

به گزارش کرونا از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: انسان از نظر جسم مانند باقی حیوانات یک موجود از پیش ساخته است.

وی با بیان اینکه وقتی جسم در رحم مادر ساخته می‌شود برای رحم ساخته نمی‌شود، یادآور شد: آنجا دهان، چشم و گوش لازم نیست و آن‌ها برای استفاده در این عالم ساخته می‌شود و انسان برای آن عالم ساخته می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به انواع رشته‌های علوم، افزود: این علوم وقتی به جنبه اجرایی در می‌آید مسئولان آن می‌دانند چه تحویل می‌دهند.

عبادی با بیان اینکه بخش عظیمی از مسئولیت ما ساختن جان است، اضافه کرد: همچنین مسئولیت ما هویت دادن به انسان است.

وی گفت: اگر شرایط مساعد بود و ما می‌توانستیم مشخص کنیم بعد از گذر زمان چند «مصطفی چمران، مطهری و صیاد شیرازی» تحویل می‌دهیم آن زمان فاصله ما تا مدینه فاضله خیلی کم است ولی اکنون فاصله ما زیاد است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی متذکر شد: برخی از ما احساس خطر می‌کنیم که فضای مجازی قتلگاه جوانان ما است ولی فضای حقیقی، دانشگاه، آموزش و پرورش و بخشی از حوزه ما هم اینگونه است و متناسب با این مکتب کار نشده است.

عبادی با بیان اینکه منظومه شمسی، زمین و آسمان برای انسان یک امانت است، یادآور شد: امانت خیلی سنگین و وحشت‌زا است و برای پیغمبران هم وحشت‌زا بوده است.

وی با بیان اینکه انسان استعدادی است که بالقوه مانند خدا است، ادامه داد: از او انسان معتاد، منحرف و آدم‌کش ساخته می‌شود و این آثار فرهنگ غرب است.

سفر وزیر نفت به کهگیلویه و بویراحمد در روز پنجشنبه
دنبال کنید

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه آسیب‌های ما از غرب است، افزود: جامعه ما می‌خواهد پاک باشد و شرایط باید درست شود.

عبادی با بیان اینکه از انقلاب تاکنون دولت‌های مختلف آمدند و با سلیقه خود عمل کردند، اضافه کرد: قدرت الهی شرایطی فراهم کرده که امروز نظام، قوای سه‌گانه و مردم با هم هماهنگ هستند و ما از این فرصت باید به نفع انسان استفاده کنیم.

وی با اشاره به آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت، متذکر شد: کسی می‌تواند در این زمینه به هدف برسد که از خواسته‌های مادی بریده باشد و هدفش فرهنگ باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کسی که دنبال شغل و اضافه حقوق است نمی‌تواند برای انسان عمل کند، گفت: از نظر علمی بنیان کشور بر دانش بنا شده و امید است در رشد علمی و بیش از آن جنبه‌های تربیت، انقلاب، ایثار و فرهنگ مطالعه دین در همین سه سال نقشی پیدا کنید که آثار آن باقی بماند.

انتهای پیام/۶۹۰۷۱/ب


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi