سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

تعیین تکلیف طرح توسعه پتروشیمی خراسان مطالبه مردم بجنورد است

نماینده بجنورد در مجلس با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به خراسان شمالی، گفت: تعیین تکلیف طرح توسعه پتروشیمی مطالبه مردم بجنورد است لذا دولت باید این پروژه را به ثمر بنشاند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76212
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

تعیین تکلیف طرح توسعه پتروشیمی خراسان مطالبه مردم بجنورد است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمد پاکمهر با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به خراسان شمالی، اظهار داشت: با توجه به رتبه نامناسب استان در شاخص‌های اقتصادی و ضعف جدی زیرساخت‌ها لزوم همگرایی نهادها و بهره‌وری حداکثری از موقعیت سفر رئیس قوه مجریه بیش از گذشته احساس می‌شود.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از مطالبات اصلی و مهم مردم خراسان شمالی تعیین تکلیف طرح توسعه پتروشیمی که علاوه بر جهش کشور در میزان تولید باعث رونق اشتغال در مردم خواهد شد.

نایب رئیس فراکسیون محرومیت‌زدایی و گروه‌های جهادی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در گفتگو با وزیر رفاه، کار و تعاون اجتماعی اهمیت اجرای این طرح اعلام شده است.

وی افزود: امیدواریم دولت انقلابی کلنگی که دولت قبل بر زمین زد را اجرایی کرده و به ثمر برساند زیرا این پروژه اثر زیادی در توسعه خراسان شمالی خواهد داشت.

پاکمهر گفت: به صورت طبیعی بعد از گذشت دو دهه تجهیزات کارخانه پتروشیمی فرسوده می‌شود و از این رو نیز نوآوری و آغاز طرح‌های توسعه یک ضرورت است.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت در انتها گفت: دولت سیزدهم به این مطالبه مردم خراسان شمالی پاسخ دهد و به طور خاص این مسئله را تعیین تکلیف کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi